Hyundai i10 wzmacnia swoją pozycję

Hyundai i10 wzmacnia swoją pozycję08.06.2009
Sprzedaż Hyundaia i10 w Europie przekroczyła 90 000 sztuk w ciągu pierwszego roku obecności na rynku, zapewniając firmie największy jak dotąd udział w wysoce konkurencyjnym segmencie A.

Po 12 miesiącach sprzedaży, i10 okazał się być jednym z najlepiej sprzedających się modeli w portfolio Hyundaia. Sprzedaż Hyundaia w segmencie aut miejskich wzrosła o 236% w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2009r w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

„Hyundai i10 jest doceniany za swoja uniwersalność” - powiedział Allan Rushforth, Vice Prezes Hyundai Motor Europe. „W ciągu zaledwie roku od wprowadzenia, znaleźliśmy szeroką rzeszę odbiorców, którymi są zarówno młodzi, samodzielni kierowcy, jak i rodziny z dziećmi. W ocenie klientów samochód jest dobrze wykonany, bogato wyposażony i ma dobrze skalkulowaną cenę. Mówiąc krótko, jest to ten rodzaj auta, którego obecnie poszukuje coraz większa liczba odwiedzających salony sprzedaży samochodów” - dodał.

Szczególnie dobrą opinią cieszy się wersja benzynowa 1.2 z silnikiem Kappa, odzwierciedlającym ekologiczną politykę Hyundaia.

Zapewnia on bardzo dobre osiągi i satysfakcję z jazdy, emitując jednocześnie zaledwie 119g CO2 na km i zużywając 5l/100km w cyklu mieszanym.

Hyundai i10 – wyróżnienia:
- Samochód Roku – Chile
- Samochód Roku – ("Super Autokar", Grecja)
- ‘Best Value For Money’ (najlepszy stosunek wartości do ceny) – nagroda w ocenie Satysfakcji Klienta (Holandia)
- Samochód Roku – Indie
- Najbardziej Ekonomiczny – Kobiecy Samochód Roku (Magazyn "Twój Styl", Polska)
- Zestawienie ‘10 Samochodów Wartych Posiadania’ – ("Autocar", UK)

Źródło: Hyundai