Wartość rezydualna Hyundaia i30 powyżej średniej

Wartość rezydualna Hyundaia i30 powyżej średniej21.08.2009
Niezależna agencja badania rynku EurotaxGlass's przewiduje, że po upływie trzech lat i przejechaniu 30.000 km, model i30 zachowa 50% swojej pierwotnej ceny w Europie - co stanowi o 2,9% więcej, niż wynosi średnia dla segmentu C ...

Według najnowszych analiz EurotaxGlass's wartość rezydualna Hyundaia i30 ma przekroczyć średnią dla segmentu C. Niezależna agencja badania rynku EurotaxGlass's przewiduje, że po upływie trzech lat i przejechaniu 30.000 km, model i30 zachowa 50% swojej pierwotnej ceny w Europie – co stanowi o 2,9% więcej, niż wynosi średnia dla segmentu C.

Badania przeprowadzone przez EurotaxGlass's w dziewięciu największych europejskich krajach wykazały, że i30 wypadnie szczególnie dobrze w Wielkiej Brytanii (+8% powyżej średniej krajowej dla segmentu C), we Włoszech (+6,4%), Hiszpanii (+5,2%) oraz Francji (+4,4%).

Wartość rezydualna Hyundaia i30 powyżej średniej 1 "Te prognozy odzwierciedlają rosnącą świadomość naszej marki w Europie i stawiają i30 na czele segmentu C pod względem niskich kosztów „całego życia”. Wiele czynników miało wpływ na osiągnięcie przez i30 tak dobrego wyniku wartości rezydualnej – między innymi: światowa jakość, powszechnie znana już niezawodność oraz bogate wyposażenie” - powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes Hyundai Motor Europe.

Wysoka konkurencyjność i30 umocniła się poprzez wprowadzenie w całej Europie 5-letniej gwarancji na ten model wraz z otwarciem pierwszej europejskiej fabryki Hyundaia w czeskich Nosovicach.

Analizy EurotaxGlass's objęły także inne modele z rodziny „i” – mikrovana i10 oraz model segmentu B - i20. i10 ma szczególnie dobrze wypaść we Włoszech, gdzie zachowa 57,5% pierwotnej wartości, przekraczając o 8% średnią dla segmentu A. Wartość rezydualna i20 wyniesie 60,2% - 5,7% powyżej tamtejszej średniej dla segmentu B. Podobny trend dla i20 utrzyma się także na innych rynkach, faworyzujących jak dotąd rodzimą produkcję – m.in. we Francji i Hiszpanii.

"Nasze wysiłki w dążeniu do efektywnego zarządzania podażą i popytem znalazły odzwierciedlenie także na rynku samochodów używanych. Modele z rodziny „i” zostały zaprojektowane i stworzone z myślą o europejskich Klientach. Są ekonomiczne, niezawodne i mają doskonałą jakość. Klient, decydujący się na zakup samochodu marki Hyundai może mieć pewność, że w momencie jego sprzedaży nadal utrzyma doskonały stosunek jakości do ceny” - podsumował Allan Rushforth.

Źródło: Hyundai Motor Poland