Hyundai i30 w sportowej stylizacji

Hyundai i30 w sportowej stylizacji19.10.2009
Kompaktowy i30, najlepiej sprzedający się w Europie model Hyundaia otrzymał nową opcję wyposażeniową Sports Pack, która wyraźnie podkreśla dynamiczny charakter samochodu. Proponowany zestaw wewnętrznych...

...oraz zewnętrznych elementów stylistycznych stworzony został dla i30 hatchback, uzupełniając europejski image najbardziej popularnego auta Hyundaia.

Hyundai i30 w sportowej stylizacji 1Sports Pack jest dostępny z wersjami wyposażeniowymi Comfort, Style i Premium oraz ze wszystkimi jednostkami silnikowymi i może być montowany w wyprodukowanych już samochodach.

Muskularny, zintegrowany z grillem, wlotami powietrza oraz lampami przeciwmgielnymi przedni zderzak kreuje nowy wygląd i30, którego silnym dopełnieniem są rzeźbione krawędzie boczne, specjalna nakładka na tylny zderzak oraz dwie rury wydechowe.

Sportowy charakter znajduje swoje odzwierciedlenie także wewnątrz samochodu, gdzie wyraziste motywy aluminiowego wykończenia zastosowano przy zegarach, gałce zmiany biegów oraz pedałach.

Wszystkie trzy specyfikacje i30 w których można zastosować Sports Pack prezentują bogaty poziom wyposażenia oraz elementów bezpieczeństwa. W podstawowej wersji Comfort znajdują się m.in.: nowoczesny, w pełni zintegrowany system audio z wejściem AUX do odtwarzacza MP3, sterowanie systemem Audio z kierownicy, klimatyzacja elektroniczna, elektrycznie sterowane przednie i tylne szyby, podgrzewane lusterka, aktywne zagłówki przednie, sześć poduszek powietrznych.

Hyundai i30 w sportowej stylizacji 2 "Atrakcyjny i wyróżniający design i30 Sports Pack będzie dalej umacniać naszą sprzedaż i wizerunek marki w Europie” - powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes Hyundai Motor Europe. „Od czasu wprowadzenia i30 na rynek w 2007r, stał się on najważniejszym modelem na starym kontynencie i najszybciej sprzedającym się w historii firmy – nowoczesna stylistyka Sports Pack jest realizacją jego sportowych ambicji.”

W przeciwieństwie do ogólnej sytuacji ekonomicznej tegoroczna sprzedaż i30 wykazuje stałą tendencję wzrostową. Od stycznia do czerwca, w Europie sprzedano 43 000 egzemplarzy tego modelu, co stanowi 15% wzrost w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Od 2007 roku do europejskich Klientów trafiło 130 000 sztuk i30.

Zaprojektowany i produkowany w Europie i30 to pierwszy Hyundai, posiadający 5-letnią gwarancję na wszystkich europejskich rynkach.

Źródło: Hyundai