Hyundai i30U - po liftingu

Hyundai i30U - po liftingu18.03.2010
Podczas tegorocznych targów w Genewie Hyundai zaprezentował odświeżony model i30 - sygnowany jako i30U, który jako pierwszy samochód z rodziny "i" przeszedł facelifting. Dzięki ulepszonemu i30, firma chce dotrzeć ...

...do jeszcze większego grona odbiorców europejskich. Mający trafić do produkcji w marcu i30U zatrzymuje to, co najlepsze w kompaktowym i30, oferując jednocześnie szereg ulepszeń w zakresie designu, wyposażenia i konkurencyjności. Ewolucja i30 dotyczy również jednostek napędowych, które odzwierciedlają ambicje Hyundaia w dążeniu do uzyskania miana jednego ze światowych liderów w dziedzinie samochodowych technologii przyjaznych środowisku. Dopełnieniem modernizacji modelu jest pakiet gwarancyjny 5/5/5 oznaczający 5 lat gwarancji, 5 lat assistance i 5 lat opieki technicznej. Zwiększona gwarancja jest odzwierciedleniem jakości i niezawodności europejskich modeli z rodziny i30.

Hyundai i30U - po liftingu 1 Korzenie i30
Kiedy projektanci i inżynierowie ‘powoływali do życia’ model i30 koncentrowali się głównie na stworzeniu samochodu, który spełniłby konkretne wymagania i oczekiwania klientów w Europie i stanowił wyzwanie dla silnych marek segmentu C. Pozytywne przyjęcie przez europejskie media szybko przełożyło się na sukces sprzedażowy, którego rezultatem było osiągnięcie w ciągu trzech lat, sprzedaży na poziomie 200 000 egzemplarzy.

W momencie wprowadzenia samochodu na rynek w 2007r, Hyundai zaczął jednocześnie stosować nową nomenklaturę dla swoich modeli używając w nazwie literkę "i", oznaczającą innowację, inspirację i inteligencję. Model i30 był pionierem dla Hyundaia także pod innymi względami – pierwszym samochodem produkowanym w czeskiej fabryce Hyundaia oraz pierwszym, który osiągnął maksymalną ocenę pięciu gwiazdek w rygorystycznych testach Euro NCAP.

Naturalna ewolucja w projektowaniu
i30U nie rezygnuje z mocnych stron dotychczasowego i30, a nowy model ma być jeszcze bardziej atrakcyjny i poszukiwany zarówno przez nabywców indywidualnych jak i klientów flotowych. Nowoczesna stylizacja zewnętrzna, łączy w sobie elegancję i solidność w spójną całość. Nowy wygląd i30 nie odbiega znacząco od pierwotnego projektu, w zamian silnie akcentując walory estetyczne samochodu.

Sześciokątna linia wlotu powietrza nawiązuje do nowego stylu projektowania Hyundaia. Spójny z koncepcją bryły nadwozia zderzak wizualnie uatrakcyjnia przód samochodu, a sposób wyeksponowania chromowanego logo podkreśla jego dynamiczny charakter. Modernizacja objęła także boczne elementy nadwozia – powiększono osłony progowe uwydatniając nowoczesny profil auta.

Program Blue DriveTM
i30 otrzymał jako pierwszy logo "Blue", komunikując tym samym proekologiczny kierunek działania firmy. Wraz z pojawieniem się i30 po faceliftingu, Hyundai uatrakcyjnił także specyfikację i30 Blue wyposażając go po raz pierwszy w opony o niskim współczynniku oporu toczenia, będące elementem pakietu "eco". Dzięki zastosowaniu takiego rozwiązania w standardowych modelach i30 z 1,6-litrowym silnikiem benzynowym udało się obniżyć emisję CO2 oraz zużycie paliwa o 9%.

Hyundai i30U - po liftingu 2 Ulepszenia te stanowią realne korzyści dla wszystkich użytkowników, a dodatkowo na niektórych rynkach, wpływają na uzyskanie niższych stawek opodatkowania. Nowy i30U zostanie wyposażony w silniki zgodne z normą Euro 5.

Jakość przede wszystkim
Nowy i30 produkowany będzie w jednej z najnowocześniejszych fabryk w Nosovicach. Aby upewnić Klientów w słuszności ich wyboru każda wersja modelu i30 sprzedawana w Europie została objęta pakietem gwarancyjnym 5/5/5, w którym najważniejszym elementem jest 5-letnia, pełna gwarancja, stawiająca model i30 w grupie wiodących, jeśli chodzi o opiekę posprzedażową. Pewność dostarczona Klientowi wzmocniona została dodatkowo o pięcioletnią pomoc na drodze oraz taki sam okres bezpłatnej opieki technicznej, obejmującej między innymi sprawdzenie płynów i zużycia części. {AKAPIT{ Mocny przeciwnik w swojej klasie
Ewolucja modelu i30 wzmacnia dodatkowo jego ambicje zmierzenia się z najlepszymi w europejskim segmencie C. Odświeżona stylistyka, lepsze jednostki napędowe oraz nowy program 5/5/5 przyczyniają się do pozycjonowania go jako jedną z najbardziej konkurencyjnych ofert w Europie.

Źródło: Hyundai Motor Poland