Pierwsze zdjęcia nowego Hyundaia i30

Pierwsze zdjęcia nowego Hyundaia i3007.09.2011
Hyundai Motor Company opublikował dziś pierwsze zdjęcia nowej generacji modelu i30, jako zapowiedź tego, co będziemy mogli oglądać na stoisku koncernu podczas Międzynarodowej Wystawy Motoryzacyjnej IAA we Frankfurcie, w przyszłym tygodniu.

Sprzedażowy hit firmy w segmencie C w nowej odsłonie bazuje oczywiście na sukcesie pierwszego modelu, który był pierwszym pojazdem z serii „i” i zapowiadał „nową erą dla Hyundaia w Europie”.

Pierwsze zdjęcia nowego Hyundaia i30 1Oryginalny hatchback Hyundaia był też pierwszym modelem zaprojektowanym w całości na naszym kontynencie, pierwszym produkowanym w fabryce w Czechach i pierwszym modele marki, który został wyróżniony oceną pięciu gwiazdek przez EuroNCAP.

Od momentu wejścia na rynek w lipcu 2007 i30 co roku sprzedawał się coraz lepiej w Europie – w 2010 roku kupiło go 115 000 klientów, a w sumie, do połowy 2011 sprzedano na naszym kontynencie aż 350 000 egzemplarzy.

Nowa generacja i30 została zaprojektowana przez Hyundai Motor Europe Technical Centre w niemieckim Russelsheim i jak zapowiada producent ma być kolejnym krokiem w ewolucji języka projektowania Hyundaia, który określa hasło „fluidic sculpture” (= płynna rzeźba).

Thomas Burkle, szef zespołu projektantów w Hyundai Motor Europe Technical Centre, powiedział: Nową generację i30 można łatwo rozpoznać dzięki przedniej części nadwozia zdradzającej typowe rysy „rodziny” Hyundaia – z sześciokątnym grillem i reflektorami przypominającym klejnoty oraz zwracającymi uwagę światłami do jazdy dziennej.

Pierwsze zdjęcia nowego Hyundaia i30 2Ich kanciaste kształty otoczono ramą o bardziej miękko zarysowanych krawędziach, co dodaje pojazdowi charakteru oraz daje poczucie wyrafinowania i luksusu. Patrząc z profilu widzimy przede wszystkim mocną, charakterystyczna linię biegnąca od przodu przez nadkola aż po tylne światła – to fundamentalna cecha „płynnej rzeźby”

Allan Rushforth, starszy wiceprezes i dyrektor do spraw operacyjnych europejskiego oddziału Hyundaia stwierdził: Oczekujemy, że nowa generacja i30 będzie przemawiać do młodych, postępowych nabywców pragnących posiadać samochód, który nie tylko wyróżnia się określonymi osiągami, lecz również świetnie wygląda. W ten sposób nowa generacja i30 przyczyni się do przyszłych sukcesów w sprzedaży, zwiększy świadomość marki i poprawi wizerunek Hyundaia wśród europejskich konsumentów. Pojazd został stworzony po to, by konkurować z wiodącymi modelami w segmencie C i dołączyć do nowego i40 jako wzór jakości Hyundaia.

Źródło: Hyundai Motor Company, opracowanie: BM

Rynek Premium, samochody luksusowe, tuning: