Nowy wizerunek korporacyjny salonów GM

Nowy wizerunek korporacyjny salonów GM16.12.2006
GM wprowadza program nowego wizerunku korporacyjnego dealerów w całej Europie. Jego realizacja rozpoczęła się w bieżącym miesiącu i potrwa do 2010 roku, przy czym większość dealerów dokona zmiany wizerunku w latach 2007-2009 ...

GM wprowadza program nowego wizerunku korporacyjnego dealerów w całej Europie. Jego realizacja rozpoczęła się w bieżącym miesiącu i potrwa do 2010 roku, przy czym większość dealerów dokona zmiany wizerunku w latach 2007-2009. Wszystkie punkty dealerskie (około 9 000) wprowadzą do użytku poszczególne moduły nowej stylistyki.

Nowy wizerunek korporacyjny salonów GM 1 Nowy, zewnętrzny monolit informacyjny, wykorzystujący niebieskie, przezroczyste szkło i unikalną technikę nadruku, łączy wszystkie trzy europejskie marki GM – Saab, Opel i Chevrolet – w jednym, skoordynowanym wizerunku. Bez względu na to, czy dany dealer prowadzi jedną, dwie czy wszystkie trzy marki, na ich logo wymagany jest tylko jeden pylon, który można w prosty sposób poszerzać tak, by pomieścił dodatkowe marki GM.

Funkcjonalne, wysokojakościowe wnętrza i wystawy obejmują systemy stoisk o nastrojowym oświetleniu, wyposażone w multimedialne ekrany, systemy prezentacji detalicznej katalogów lub akcesoriów, tablice z danymi samochodów, obszary (wyspy) przeznaczone dla sprzedawców, ściany poświęcone danym markom oraz obrotowe podstawy do prezentacji nowych pojazdów. Wnętrza w klarowny sposób komunikują tożsamość każdej z marek i wykorzystują charakterystyczne ich elementy.

Nowy wizerunek korporacyjny salonów GM 2 "Nowo opracowana stylistyka grupy jest bardzo klarowna, zaś jej technicznie zaawansowany wygląd komunikuje standardy wysokiej jakości. Podnosi on poprzeczkę sprzedawcom detalicznym na europejskiej scenie motoryzacyjnej" - mówi Jonathan Browning, Wiceprezes GM Europe ds. Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Posprzedażnej.

Wartość inwestycji w nowy wizerunek korporacyjny w przypadku większych salonów, reprezentujących Saaba, Opla i Chevroleta, wyniesie około 100 000 euro. Będzie ona wspólnie finansowana przez dealera i GM. Z drugiej strony, niewielkie autoryzowane stacje obsługi, reprezentujące jedną markę, będą mogły wprowadzić nowy wizerunek kosztem już 10 000 euro. GM Europe pokryje wszystkie wydatki związane z rozwojem nowej stylistyki i kwestiami technicznym. Ponadto GM zapewni dostęp do kupowanych centralnie elementów magazynowania i umeblowania, które dealerzy mogą nabyć w celu wykorzystania ich w salonach.

General Motors Corp. (symbol na giełdzie papierów wartościowych w Nowym Jorku: GM), największy na świecie producent samochodów, jest globalnym liderem sprzedaży od 75 lat.

Nowy wizerunek korporacyjny salonów GM 3 Firma założona w 1908 roku zatrudnia obecnie około 327 000 pracowników na całym świecie. Prowadzi działalność produkcyjną w 33 krajach, a jej samochody sprzedawane są w 200. W 2005 roku GM sprzedało 9,17 miliona samochodów osobowych i ciężarówek na całym świecie, co było wzrostem o 2 procent i drugim najlepszym wynikiem w historii firmy. W Europie GM sprzedaje pojazdy marki Opel, Vauxhall, Saab, Chevrolet, Cadillac, Corvette i Hummer na ponad 30 rynkach. Firma prowadzi 11 zakładów produkcyjnych i montażowych w ośmiu krajach i zatrudnia około 62 500 pracowników. GM prowadzi jedną z największych na świecie firm finansowych, GMAC Financial Services, która oferuje kredyty samochodowe, mieszkaniowe i komercyjne oraz usługi ubezpieczeniowe.