Opel liderem segmentu B-SUV we wrześniu w Polsce

Opel liderem segmentu B-SUV we wrześniu w Polsce25.10.2021
Marka Opel odnotowała w mijającym miesiącu bardzo dobre wyniki sprzedaży samochodów osobowych i dostawczych na polskim rynku.

Łączna sprzedaż marki wyniosła we wrześniu 1941 samochodów, czyli o 6,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku – 1825 egzemplarzy. Udział w rynku zwiększył się o 0,81 pp. z 4,22 proc. przed rokiem do 5,03 proc.obecnie.

Bardzo dobre wyniki we wrześniu zanotowały SUV-y Opla. Ekscytujący Opel Mokka, ze sprzedażą 541 egzemplarzy, został liderem segmentu B-SUV we wrześniu, uzyskując w nim imponujący udział w wysokości 13,8 proc. Powodzeniem wśród klientów cieszył się również drugi przedstawiciel marki w kategorii B-SUV – praktyczny Opel Crossland. Sprzedaż tego modelu we wrześniu wyniosła 290 egzemplarzy, co pozwoliło na zwiększenie udziału w segmencie o 0,8 pp. z 6,6 proc. przed rokiem do 7,4 proc. obecnie.

Opel
Opel Mokka

Bardzo dobre wyniki sprzedaży Mokki i Crosslanda, pozwoliły marce Opel we wrześniu na zajęcie pozycji lidera segmentu B-SUV, z łącznym udziałem przekraczającym 21 proc.

„Dzięki szerokiej ofercie nowych, atrakcyjnych SUV-ów oraz bardzo dobrej dostępności samochodów w salonach marki, odnotowaliśmy we wrześniu znaczący wzrost sprzedaży i udziału Opla na polskim rynku. Duża popularność Mokki i Crosslanda wśród naszych klientów zapewniła nam również pozycję lidera w segmencie B-SUV.” – powiedział Adam Męciński, dyrektor marki Opel w Polsce.
„Pomimo trudności związanych z globalnym niedoborem półprzewodników, wpływających również na polski rynek, klienci Opla w Polsce mają szeroki wybór modeli dostępnych „od ręki” w autoryzowanych salonach sprzedaży naszej marki” – dodał.
Opel
Opel Crossland

Sukces Opla we wrześniu jest wynikiem, między innymi, trwającej obecnie ofensywy modelowej niemieckiej marki z mocną reprezentacją popularnych SUV-ów w gamie – Crosslanda, Mokki i flagowego Grandlanda. Ten ostatni, już wkrótce zadebiutuje na polskim rynku w zupełnie nowej odsłonie, wzmacniając pozycję marki w segmencie C-SUV. Nowy Opel Grandland będzie dostępny z odważną stylistyką z nowym obliczem marki Opel Vizor, cyfrowym kokpitem z panoramicznymi wyświetlaczami Opel Pure Panel oraz zaawansowaną technologią i szerokim wyborem napędów, w tym flagową hybrydą plug‑in oraz silnikami wysokoprężnym i benzynowym.

Źródło: Opel