Test Miliona Mil

Test Miliona Mil18.03.2005
Opel i jego brytyjski odpowiednik, Vauxhall, rozpoczęły wielką akcję. Po tym jak kolejne modele Opla wygrywały liczne testy organizowane przez prasę motoryzacyjną, okazję do przetestowania modeli Corsa, Meriva i Astra będą mieli klienci ...

Genewa/Rüsselsheim. Opel i jego brytyjski odpowiednik, Vauxhall, rozpoczęły wielką akcję. Po tym jak kolejne modele Opla wygrywały liczne testy organizowane przez prasę motoryzacyjną, okazję do przetestowania modeli Corsa, Meriva i Astra będą mieli klienci. W dniu dzisiejszym rozpoczyna się największa w historii seria jazd testowych Opla. W trakcie ceremonii otwarcia Salonu Samochodowego w Genewie, Fritz Henderson, Prezes GM Europe, ogłosił oficjalne rozpoczęcie Testu Miliona Mil, w którym weźmie udział około 35 000 samochodów testowych w niemal 40 krajach europejskich.

Zainteresowani kierowcy będą mieli do trzech dni na przeprowadzenie jazd testowych i osobiste poznanie samochodów. Henderson wyjaśnił też ideę, jaka kryje się za Testem Miliona Mil: -My wiemy, jakie są nasze samochody. Naszą wiedzę potwierdzili także dziennikarze prasy motoryzacyjnej, a teraz wiedzą tą pragniemy podzielić się również z kierowcami w całej Europie-. Nazwa i dokładne daty trzymiesięcznej kampanii różnią się w zależności od kraju. Opel wystartował w lutym na swoim krajowym rynku w Niemczech, wypuszczając obejmującą 10 000 samochodów testowych flotę pilotażową w kampanii zatytułowanej "Niemcy testują Opla". Zarejestrowano ok. 60 000 zgłoszeń na jazdy testowe, a 30 000 jazd już się odbyło.

Alain Visser, Dyrektor ds. Marketingu Europejskiego w Adam Opel AG, mówi: "Zaprezentujemy jakość, wszechstronność i dynamizm aktualnych modeli Opla i w ten sposób wzmocnimy zaufanie do naszej marki i produktów". Przyczyną rosnącej pewności jest fakt, że ciągłe inicjatywy w zakresie produktu i jego jakości - największe w historii firmy - dają widoczne rezultaty. Oprócz doskonałych opinii w magazynach motoryzacyjnych, inicjatywa, która swój początek miała w chwili wprowadzenia trzeciej generacji Vectry na początku 2002 roku, przynosi wymierne wyniki rynkowe. W ostatnich miesiącach coraz więcej kierowców decyduje się na zakup Opla, co widać w znacznym wzroście liczby nowych rejestracji.

Trzymiesięczna kampania jazd testowych to początek innowacyjnych działań Opla w tym roku. "Na początku do rodziny modelu Astra wprowadzamy nową gwiazdę - wersję Astra GTC. Dzięki pełnemu ekspresji i dynamizmu charakterowi osiągnie z pewnością równie wielki sukces jak Astra hatchback czy kombi. Latem pojawi się nowa wersja Zafiry - wieloletniego bestsellera wśród kompaktowych vanów. Jesienią Vectra i Signum otrzymają nowy design przedniej części, a wersje OPC modeli Astra, Zafira i Vectra odkryją swój sportowy potencjał. A na to naprawdę warto poczekać" - twierdzi Henderson opisując, jak poszerzony zostanie asortyment Opla w 2005 roku.

Alain Visser postrzega Test Miliona Mil jako coś więcej niż tylko budowanie zaufana do marki: kampania jest również bezpośrednio skierowana do klientów i zapewnia im kontakt z samochodami. "Radości jazdy nie można doświadczyć, przeglądając katalog. Jakości i wszechstronności nie da się odczuć w reklamach telewizyjnych. To dlatego chcemy, aby kierowcy w całej Europie usiedli za kierownicą naszych samochodów. Test Miliona Mil jest świadomie przez nas podjętą, niekonwencjonalną akcją marketingową. Pod koniec testu złożymy wszystkim zainteresowanym atrakcyjną propozycję kupna nowego samochodu".