komentarz: "Silnik głośny, ale elastyczny i dobrze wkręcający sie na obroty.Zainstalowana wkładak K&N"
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "Jedna z lepszych skrzyń.Bardzo dobrze przełozenie mocy.Czasem malo precyzujan i dlatego tylko 4 punkty"
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "Zdecydowanie 5! Twarde zawieszenie niski profil opon ( seryjnie 50) wszystko to sprawia, że fantastycznie czuje się samochód."
układ hamulcowy
ocena:3
komentarz: "Z tym to okurat jest najgorzej.Seryjne hamulce są za słabe.Zalecane jest włozenie wiekszych tarcz i innych zacisków."
widoczność
ocena:5
komentarz: "Bez problemowo.Co tu więcej pisać."
jakość wykończenia
ocena:2
komentarz: "Kolejny słaby punkt tego samochodu.Plastiki sa dobrze jakościowo, ale samochód ma tendencje do skrzypnienia.Ale przeciez w tym samochodzie nie jest to najwazniejsze."
ergonomia
ocena:4
komentarz: "Jak na samochód sportowy miejsca jest dostatecznie dużo.Nie mam problemów z zapakowaniem się na wakacje."
wentylacja i ogrzewanie
ocena:2
komentarz: "Źle bardzo źle! Ciepłe powietrze dmucha w lato o zimne w zimę.Szyby parują.Ogólnie katastrofa. Temat często wałkowany na forum OKP ( www.opelklub.pl) szczególnie często na jasieni."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:4
komentarz: "Głęboka kanapa sprawia, że miejsca jest dużo nawet dla osób z tyłu."
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:3
komentarz: "Marnie i tyle."
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "Prosze się nie dziwić moją punktacją. Samochód ma silnik 2.0 150KM, a w trasie spala max 8.5 l min 6.9 l ( v.max 110 km), w mieście w lato 9.5 l .TO wg. mnie bardzo dobry wynik. Jesli twoja GSI pali więcej wyreguluj ją!"
niezawodność
ocena:4
komentarz: "Mam ten samochód ponad 5 lat. NIGDY mnie nie zawiódł.NIGDY nie miałem problemu z dojechaniem do celu. Niewątpliwie o samochód trzeba dbać."
stosunek ceny do jakości
ocena:4
komentarz: "GSI w stanie"
Podsumowanie:
"Samochód polecał bym wszystkim tym, którzy chcą mieć wyjątkowy samochód. Inny niż wszystkie. Trzeba tylko pamiętać, że kupić dobrą GSI to sztuka. 90% tych samochodów jest po dzwonach i trzeba wybrać tą najlepiej zrobioną. O silnik nie należy się martwić. To dobrze wykonana jednostka, która dużo może wytrzymać.
Szczególną uwagę należy zwrócić na blachy, a w szczególności na kielichy, które przy naszych drogach i twardym zawieszeniu samochodu lubią pękać.
Ja ma GSI od 5 lat i nie zamierzam sprzedawać tego samochodu. Dużo włożyłem w ten samochód, ale nie żałuję ani złotówki. Trzeba zaznaczyć jedną b.ważną kwestie.
JEŚLI SZUKASZ SAMOCHODU BEZ OBSŁUGOWEGO to nie jest to samochód dla ciebie.
GSI w kształcie i wyglądzie przyp. GSI były produkowane do 1994 r. Potem już Opel po prostu montował 2 l silniki w budę Astry Classic. Wg. mnie porażka.
Czyli na dzień dzisiejszy te samochody maja około 11 lat.
Nie oszukujmy się trzeba będzie na starcie włożyć z 3 tyś zł.
A trzeba to zrobić ponieważ powinno nam zależeć, aby ten samochód rozwijający 100km/h w 8 s i osiągający prędkość ponad 200km/h był w 101 % sprawny.
Więcej na stronie OPEL KLUB POLSKA
www.opelklub.pl
Pozdrawiam
Maciej Różalski
"