Premiera nowej gamy hybrydowej Renault E-Tech na targach w Brukseli

Premiera nowej gamy hybrydowej Renault E-Tech na targach w Brukseli11.01.2020
Koncern Renault przedstawia na Targach Motoryzacyjnych w Brukseli w 2020 roku międzynarodowe bestsellery w wersji z napędem hybrydowym oraz doładowywanej hybrydy.

Najnowsze modele Renault: pełna hybryda w nowym Clio E-TECH, „pełna hybryda plug-in” w nowym modelu Captur E-TECH Plug-in uzupełniają najszerszą na rynku gamę samochodów elektrycznych, która obejmuje: nowe ZOE, Twizy, Kangoo Z.E. i Master Z.E.

Już niedługo gama będzie poszerzona o model z segmentu wyższego, czyli Mégane E-TECH Plug-in, który daje klientom możliwość wyboru technologii napędu dostosowanej do ich potrzeb (jazda na dłuższych trasach, uniwersalny miejski samochód itd.), a przy tym zapewnia niższą emisję CO2 i zużycie paliwa nawet na długich trasach. Ta bogata oferta wersji hybrydowych dostępnych dla wszystkich to gwarancja niezrównanej radości z jazdy samochodem elektrycznym.

Doświadczenie w segmencie samochodów elektrycznych

Grupa Renault jest pionierem na rynku elektromobilności i jest aktywnie zaangażowana w rozwój elektrycznych samochodów dla wszystkich dziś i w przyszłości. Grupa ma ponad 10-letnie doświadczenie w segmencie samochodów elektrycznych i wprowadza na rynek coraz bardziej wydajne i dynamiczne silniki hybrydowe.

Renault
Renault Clio E-Tech i Captur E-Tech

Efektem prowadzonych przez nią prac rozwojowych są dedykowane silniki pod napęd hybrydowy, które zastąpiły tradycyjne zelektryfikowane jednostki spalinowe. Silniki E-TECH zapewniają:

  • każdorazowy rozruch na silniku elektrycznym
  • przyjemność z jazdy, bez względu na panujące warunki
  • doskonałą sprawność energetyczną dzięki innowacyjnej skrzyni biegów o wielu trybach, skutecznemu odzyskiwaniu energii hamowania i mocnemu akumulatorowi.

Najnowsze rozwiązania są wynikiem wykorzystania wiedzy i doświadczenia zdobytego w Formule 1 i segmencie samochodów elektrycznych.

Nowe Clio E-TECH przekłada te atuty na konkrety. Nowy model może poruszać się po mieście w trybie w pełni elektrycznym przez 80% czasu jazdy, a zużycie paliwa w cyklu miejskim może być nawet o 40% niższe niż w wersji z silnikiem termicznym. Nowy Captur E-TECH Plug-in ma zasięg pozwalający na pokonanie 50 km w trybie w 100% elektrycznym z prędkością do 135 km/h w cyklu mieszanym (WLTP) i nawet 65 km w cyklu miejskim (WLTP City).

Źródło: Renault