Nowa Laguna Grandtour dla perfekcjonisty

Nowa Laguna Grandtour dla perfekcjonisty24.10.2007
Dyrektor artystyczny, reżyser, aktor, choreograf Teatru Studio Buffo Janusz Józefowicz został ambasadorem Nowej Laguny, która ma się znaleźć wśród trzech najlepszych na rynku aut w swojej klasie pod względem jakości produktu i usług

Nowa Laguna Grandtour, którą otrzymał do dyspozycji Janusz Józefowicz to czarne turbo 2.0, z benzynowym silnikiem 170-konnym w wersji Privilege.

Nowa Laguna Grandtour dla perfekcjonisty 1 Przesiadłem się do Renault Laguna z auta amerykańskiego z silnikiem o dużej pojemności. Jestem przyzwyczajony do dosyć dynamicznej jazdy. Muszę powiedzieć, że jestem miło zaskoczony zachowaniem się auta w warunkach miejskich. Jest komfortowe i dynamicznie. Po dwóch dniach jeżdżenia polubiłem ten samochód. Mam nadzieję, że znajdę trochę czasu, aby wyrwać się na jakąś dłuższą przejażdżkę za miasto - powiedział Janusz Józefowicz. Janusz Józefowicz otrzymał kartę do samochodu z rąk Prezesa Renault Polska Arnaud Barral.

Założeniem projektu Nowej Laguny jest zapewnienie prawdziwej przyjemności prowadzenia. Nową Lagunę, na początek w wersji limuzyna / hatchback można już oglądać w salonach Renault w całej Polsce. Od momentu wprowadzenia do sprzedaży modelu Laguna (styczeń 1994 roku) dwie pierwsze generacje Laguny sprzedały się w ilości ponad 2,3 miliona egzemplarzy.

Źródło: Renault Polska