Drive The Change -nowe hasło marki i Grupy Renault

Drive The Change -nowe hasło marki i Grupy Renault21.09.2009
Z okazji Salonu Samochodowego we Frankfurcie 2009 Grupa Renault zaprezentowała nowe hasło marki: Drive the Change. Hasło odwołuje się do wartości marki i wyraża wolę Renault,, jako innowacyjnego, a jednocześnie bliskiego ludziom producenta samochodów, ...

...odegrania roli pioniera w rozwoju ogólnodostępnych środków transportu spełniających wymagania zrównoważonego rozwoju. Nowe hasło Renault wyraża najgłębsze wartości związane z kulturą firmy – entuzjazm, innowacyjność, bliskość – podkreślając przełom w projektowaniu i sposobie korzystania z samochodów.

PRZEŁOM W PROJEKTOWANIU I SPOSOBIE KORZYSTANIA Z SAMOCHODÓW
Według Międzynarodowej Agencji Energetycznej do roku 2050 emisja CO2 wzrośnie więcej niż dwukrotnie, a już w roku 2010 ilość samochodów jeżdżących po naszej planecie osiągnie miliard. W 1956 roku było to jedynie 100 mln pojazdów.

Renault stawia czoła temu wyzwaniu, opierając się na dwóch kierunkach działań: usprawnieniu istniejących technologii i wprowadzeniu nowych generacji silników o niskiej emisji CO2 oraz na przełomowym programie Zerowej Emisji. W ramach tego programu na salonie frankfurckim zostały zaprezentowane cztery elektryczne samochody koncepcyjne, stanowiące zapowiedź przyszłej gamy pojazdów Renault o zerowej emisji. Ich wprowadzenie do sprzedaży jest zaplanowane na rok 2011. Ambicją Renault i Nissana jest zdobycie pozycji lidera w masowej sprzedaży samochodów o zerowej emisji.

Jednoczesna prezentacja nowego hasła Renault i czterech pojazdów koncepcyjnych na salonie we Frankfurcie podkreśla silne i kompleksowe zaangażowanie Renault w nowy kierunek działania, wyznaczający prawdziwy przełom w przemyśle motoryzacyjnym.

Źródło: Renault