Nowe Polo zadebiutuje w Polsce podczas Fleet Market 22 listopada w Warszawie

Nowe Polo zadebiutuje w Polsce podczas Fleet Market 22 listopada w Warszawie20.11.2017
Jedną z największych premier tegorocznej edycji targów będzie Volkswagen Polo szóstej generacji, którego debiut na targach Fleet Market będzie pierwszą okazją, aby zobaczyć to auto w Polsce.

Nowe Polo, skonstruowane na modułowej platformie MQB, wyróżnia się na tle konkurentów nie tylko przestronniejszym wnętrzem, dużą liczbą systemów asystujących i poprawiających komfort, ale również stylistyką podkreślającą dynamiczne proporcje auta. Nową jakość do klasy kompaktowych crossoverów wnosi również T-Roc. Ten model udanie łączy stylistykę SUV-a z dynamizmem i proporcjami sportowych coupé. Do tych ostatnich stylem i osiągami nawiązuje także nowa flagowa limuzyna Volkswagena – Arteon.

Targi Fleet Market, które odbędą się 22 listopada w EXPO XXI w Warszawie są przeznaczone dla ekspertów branży motoryzacyjnej i menadżerów zarządzających flotami aut. W tegorocznej edycji weźmie udział 100 wystawców, zaprezentowanych zostanie aż 200 samochodów. Organizatorzy spodziewają się, że w ciągu jednego dnia targi Fleet Market odwiedzi nawet 7.500 przedstawicieli firm z całej Polski.

Volkswagen Polo

Nowy Volkswagen Polo to jeden z najnowocześniejszych samochodów segmentu B na świecie. W porównaniu z poprzednikiem nowe Polo urosło z zewnątrz i wewnątrz – w kabinie jest teraz dużo więcej miejsca, znacznie powiększono również bagażnik, którego pojemność wzrosła z 280 do aż 351 litrów. Już podstawowa wersja Polo jest seryjnie wyposażona w system monitorujący przestrzeń przed autem „Front Assist” z funkcjami hamowania awaryjnego „City” oraz rozpoznawania pieszych. Wszystkie wersje nowego Polo są seryjnie wyposażone w system start-stop oraz w odzysk energii hamowania.

Volkswagen T-Roc poszerza ofertę nie tylko crossoverów, ale także kompaktowych modeli Volkswagena. Jak na SUV-a przystało, T-Roc jest dostępny także z napędem na cztery koła 4MOTION. T-Roc to pierwszy crossover Volkswagena, którego można zamówić z dwubarwną karoserią – z dachem malowanym w jednym z czterech kontrastowych kolorów (lakierowanym włącznie z przednimi słupkami i z obudowami lusterek zewnętrznych).

Volkswagen Polo

Arteon, czyli Grand Turismo w wydaniu Volkswagena, urzeka sportowym stylem i wysoką funkcjonalnością. Przestronne wnętrze, bardzo duża ilość miejsca na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu oraz bagażnik o pojemności od 563 l do aż 1557 litrów – to tylko niektóre z licznych zalet Arteona wyposażonego w innowacyjne systemy służące poprawie bezpieczeństwa podróżowania. Zaliczają się do nich, między innymi, aktywny tempomat nowej generacji, który w swoim działaniu uwzględnia ograniczenia prędkości i automatycznie dopasowuje do nich tempo jazdy oraz dynamiczne światła skrętne z systemem wczesnej aktywacji, które uruchamiają funkcję doświetlania, jeszcze zanim auto wjedzie w łuk drogi.

Volkswagen Business Care to bezkonkurencyjny w kategorii rozwiązań finansowych (leasingu, wynajmu, kredytów) program, który jest oferowany klientom instytucjonalnym przez markę Volkswagen. VBC to kompleksowy program związany z finansowaniem, serwisowaniem, ubezpieczeniem oraz ochroną gwarancyjną i pogwarancyjną samochodów. Program jest skierowany do mikro oraz małych przedsiębiorców, a jego największą zaletą jest jedna miesięczna rata, w której zawiera się całkowity koszt związany z utrzymaniem auta. Oprócz raty w stałej kwocie użytkownik auta płaci jedynie za paliwo. Na przykład Tiguan w programie Volkswagen Business Care jest dostępny już od 670 zł netto miesięcznie. Więcej szczegółów dostępnych jest na stronie internetowej www.volkswagen.pl w zakładce Volkswagen Business Care.

Źródło: Volkswagen