Nowa stylistyka salonów Volkswagena

Nowa stylistyka salonów Volkswagena02.12.2009
Volkswagen wdraża nową, modularną koncepcję budowy salonów samochodowych, wyróżniających się nowoczesnym designem. Pierwszy taki salon w Polsce został dziś otwarty w Siedlcach. Będzie to zarazem pierwszy salon Volkswagena w tym mieście.

Modularna koncepcja budowy salonu to coś zdecydowanie więcej niż klasyczny projekt architektoniczny. Biorąc pod uwagę szeroki zakres potrzeb, oferuje wiele kombinacji indywidualnych elementów, pozwala na aranżację salonu niezależnie od kontynentu, kraju czy wielkości gruntu.

Nowa stylistyka salonów Volkswagena 1Pozwala na dowolne rozmieszczenie wybranych paneli wewnątrz, w zależności od potrzeb dilera zapewnia dużą elastyczność i możliwość nowej aranżacji salonu w przypadku zmiany sytuacji rynkowej lub dużych akcji marketingowych.

Nowe salony wyróżniają się białą ramą budynku, okalającą szklaną fasadę. Ich forma jest przejrzysta i prosta, taka jak image marki. Całość zapewnia identyfikację nawet z dużej odległości i w łatwy sposób odróżnia salon Volkswagena od konkurencji. Wnętrze dzięki modularnej budowie, zapewnia więcej miejsca na ekspozycję samochodów, ponadto powierzchnia wystawowa, punkty przyjęcia do serwisu oraz sprzedaży oryginalnych części i akcesoriów są ze sobą lepiej powiązane. Nowoczesny design i eleganckie elementy wyposażenia tworzą wnętrze zachęcające klientów do dokładnego zapoznania się z ofertą dilera.

Źródło: Volkswagen