Kolejny rekord sprzedaży KIA Motors

Kolejny rekord sprzedaży KIA Motors15.11.2006 KIA odnotowała w Polsce kolejny wzrost sprzedaży. Na uwagę zasługuje fakt, że od początku roku sprzedaż samochodów marki KIA wyniosła 4645 sztuk, co w porównaniu do sprzedaży w tym samym okresie roku ubiegłego, stanowi wzrost o 200 samochodów ...

KIA odnotowała w Polsce kolejny wzrost sprzedaży. Na uwagę zasługuje fakt, że od początku roku sprzedaż samochodów marki KIA wyniosła 4645 sztuk, co w porównaniu do sprzedaży w tym samym okresie roku ubiegłego, stanowi wzrost o 200 samochodów. W samym tylko październiku nabywców znalazło 518 sztuk pojazdów co oznacza wzrost o 57% w porównaniu z październikiem 2005 roku. Najchętniej kupowanym samochodem koreańskiej marki było Picanto, którego sprzedaż wyniosła 231 sztuk.

Kolejny rekord sprzedaży KIA Motors 1 Miniony miesiąc dla firmy KIA Motors Polska był pod względem wielkości sprzedaży Picanto najlepszy w historii. Jest to najwyższa, miesięczna sprzedaż tego modelu od momentu wprowadzenia go do sprzedaży. Od początku 2006 roku sprzedanych zostało 1646 sztuk Picanto. Na drugim miejscu pod względem sprzedaży w październiku uplasowało się Rio, którego łączna sprzedaż przekroczyła 650 sztuk. Bardzo dużym uznaniem klientów cieszy się niezmiennie Sorento i Sportage, których w minionym miesiącu sprzedano odpowiednio 39 i 25 sztuk. Drugi miesiąc z rzędu Kia z modelem Carnival (279 sztuk od początku roku) jest liderem w segmencie vanów wyprzedzając tym samym takie modele jak Chrysler Voyager, Peugeot 807 czy Ford S-Max.

Tradycyjnie już wysokie wyniki sprzedaży odnotowały w Polsce w minionym miesiącu również dostawcze modele Kia K2500 i Pregio. Od początku roku ich sprzedaż wyniosła 1021 sztuk.

Sprzedaż samochodów marki KIA w Polsce systematycznie rośnie z każdym miesiącem. Stały wzrost sprzedaży odzwierciedla rosnące zaufanie klientów wobec marki oraz potwierdza dopasowanie najnowszych modeli, jak Picanto, Rio, Cerato, Magentis, Carens, Sportage, Sorento czy Carnival do gustów i oczekiwań klientów. Od połowy grudnia rozpocznie się sprzedaż produkowanego w fabryce na Słowacji Kia cee’d. Objęty najlepszą w Europie gwarancją cee’d przyczyni się z pewnością do jeszcze większego wzrostu zainteresowania samochodami marki KIA.

Kolejny rekord sprzedaży KIA Motors 2 Bardzo dobre wyniki sprzedaży Kia są notowane także w całej Europie. W samym tylko październiku na Starym Kontynencie sprzedano 23 252 samochody, co dało wzrost o 11% w stosunku do dziesiątego miesiąca roku ubiegłego. Najpopularniejszymi modelami w październiku wśród europejskich klientów były Picanto (6 489 sztuk), Sorento (3 626) i Sportage (3 476). Tegoroczna łączna sprzedaż w Europie wyniosła na koniec października 228 367 sztuk.

Sprzedaż zarówno osobowych jak i lekkich dostawczych samochodów marki KIA dynamicznie rośnie nie tylko w Polsce i Europie ale także na całym świecie. W październiku sprzedanych zostało łącznie 66 542 szt. pojazdów co dało wzrost o 4,8% w porównaniu z październikiem 2005 roku. Od stycznia do października br. koncern Kia Motors dostarczył klientom na całym świecie 699 238 pojazdów, co oznacza 2,4% wzrostu w porównaniu do analogicznego okresu 2005 r.

"Wyniki sprzedaży za pierwsze dziesięć miesięcy 2006 roku są wręcz fantastyczne."- mówi Wojciech Szyszko, Dyrektor Zarządzający Kia Motors Polska. "Wzrost sprzedaży zarówno w całej Europie jak i Polsce świadczy o ogromnym zaufaniu jakim obdarzyli nas klienci na całym świecie. Samochody marki KIA charakteryzują się przecież wysoką jakością wykonania, zaawansowaną technologią i bezpieczeństwem. Cieszę się, że z miesiąca na miesiąc coraz więcej klientów to potwierdza, decydując się na zakup nowego modelu. Kolejny raz KIA pobiła nowe rekordy sprzedaży. Zamierzamy utrzymać tą pozycję przez wiele kolejnych miesięcy. Do końca roku 2010 planujemy wprowadzić do sprzedaży 13 nowych modeli co pozwoli nam walczyć o wejście do pierwszej dziesiątki producentów. Ułatwi to nam z pewnością cee’d, który jest wyjątkowo atrakcyjnym samochodem rodzinnym, charakteryzującym się doskonałą jakością wykonania i rewelacyjnymi osiągami oraz efektownym, nowoczesnym wyglądem. cee’d spełni wszelkie oczekiwania europejskich klientów i stanie się wkrótce bardzo groźnym konkurentem w segmencie C. Już podczas swojej światowej premiery na salonie samochodowym w Paryżu cee’d przyciągnął uwagę ludzi w całej Europie i stał się jednocześnie doskonałą demonstracją znaczenia sloganu firmowego koncernu Kia: The Power to Surprise - "Moc zaskakiwania". Jeszcze tak mocnego przedstawiciela Kia w swojej historii nie miała".

Źródło: KIA Motors