Nowe Renault Clio dołącza do bogatej gamy modeli Renault z segmentu B, które wzajemnie się uzupełniają. Należą do niej dwa modele E Tech electric: Renault 5 (3,92 m) i Renault 4 (4,14 m) oraz dwa modele full hybrid E Tech: Nowe Clio (4,12 m) i Captur (4,24 m). Warto wspomnieć, że Twingo E Tech electric, które ma zostać wprowadzone na rynek, będzie stanowiło najbardziej przystępną cenowo ofertę marki w segmencie A.

Szósta generacja Renault Clio dostępna jest w cenie od 84 900 zł. Zamówienia można składać od 29 października, a pierwsze samochody powinny trafić do klientów na początku 2026 roku.
Potrójne udoskonalenie: design, hybrydowy napęd i technologie
Nowe Clio wyróżnia się nowym, wyrazistym designem i jest oferowane z szeroką gamą wersji napędowych, w tym z napędem full hybrid E Tech, który łączy najlepsze cechy silników elektrycznych i spalinowych pod względem osiągów (moc zwiększona o 15 KM, dodatkowe 22 Nm momentu obrotowego i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 8,3 sekundy, czyli o sekundę szybciej niż w poprzedniej generacji) i wydajności (najlepszy wynik w tej kategorii – emisja CO2 od 89 g/km i zużycie paliwa na poziomie 3,9 l/100 km). Zmniejszone zużycie paliwa obniży wydatki klientów na paliwo, a tym samym koszty użytkowania samochodu.

Clio pełne jest także nowoczesnych technologii – oferuje nawet do 29 systemów wspomagania prowadzenia i cyfrowe środowisko obejmujące aktywny regulator prędkości i wbudowane usługi Google, dostępne od poziomu techno. Dzięki temu Nowe Clio bardziej niż kiedykolwiek potwierdza swój status samochodu wszechstronnego, nowoczesnego, o wysokich ambicjach technologicznych.
Nadwozie nowego Clio o długości 4,12 metra ma dynamiczną sylwetkę hatchbacka, która jest doskonałym uzupełnieniem dla modeli typu SUV zapewniających wyższą pozycję za kierownicą, takich jak Captur czy Renault 4.

Model cechuje się także obszernym bagażnikiem (o pojemności do 391 litrów), wszechstronnością i bogatym wyposażeniem już od najniższych poziomów w gamie.
Nowe Clio evolution w cenie od 84 900 zł
Gama Nowego Renault Clio jest uproszczona i liczy trzy poziomy wyposażenia, które są bardzo bogate już od najniższej wersji.
Evolution: baza z bardzo dobrym wyposażeniem
Wersja evolution, najniższa w gamie, wyróżnia się szczególnie bogatym wachlarzem technologii: Aktywny regulator prędkości, zaawansowany system kontroli uwagi kierowcy, automatyczny hamulec postojowy, centralny wyświetlacz 10,1″ z funkcją replikacji ekranu smartfona, deska rozdzielcza obita materiałem tekstylnym, fotel kierowcy z regulacją wysokości, klimatyzacja, tylne czujniki parkowania.

Techno: usługi mobilne i komfort
W wersji techno do wyposażenia dochodzą następujące elementy: System multimedialny openR link z wbudowanymi usługami Google (Google Maps, Google Assistant i Google Play), automatyczna klimatyzacja, przyciemniane tylne szyby, elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne, konsola środkowa z podłokietnikiem, oświetlenie ambientowe LED, ustawienia multi sense, karta Renault hands free, automatycznie składane lusterka, aluminiowe obręcze kół 16″, kamera cofania, adaptacyjne światła drogowe, automatyczne wycieraczki, sześć głośników.

Esprit Alpine: wyrazisty charakter
Esprit Alpine, najwyższa wersja w gamie, posiada charakterystyczną identyfikację wizualną i wyposażenie klasy premium: Elementy z Alcantary i specjalne wykończenia deski rozdzielczej w kolorze wypalonego tytanu, aluminiowe nakładki na pedały, ładowarka indukcyjna, fotel pasażera z regulacją wysokości, projektor wyświetlający logo, aluminiowe obręcze kół 18″ ze szlifem diamentowym, logo i nazwa modelu w kolorze Dark Chrome, osłona chłodnicy cieniowana w kolorze niebieskim, wstawki w zderzakach w kolorze szarym schiste, aktywny regulator prędkości i system Active Drive Assist, przednie, boczne i tylne czujniki parkowania, system monitorowania martwego pola, funkcja bezpiecznego wysiadania, system ostrzegania o przeszkodach przy wyjeździe z miejsca postojowego tyłem, wspomaganie nagłego hamowania podczas jazdy do tyłu.
