MotoNews.pl

Ofensywa Forda na SEMA Show 2011

25 października 2011

Kategoria | Targi  Tuning
Ford Focus Roush

Ford planuje chyba zdominować najbliższe targi akcesoriów tuningowych SEMA Show w Las Vegas – przygotował na nie szereg ciekawych modeli. W stolicy hazardu w dniach 1-4 listopada będzie można oglądać poprawione Mustangi, Focusy, zarówno w wersji hatchback, jak i sedan oraz Fiesty przygotowane przez takie firmy, jak 3dCarbon, ROUSH Performance Products, The ID Agency, Capaldi Racing, Steeda, Bojix Design, COBB Tuning, M2-Motoring, Gold Coast Automotive i Aaron Vaccar.

Ford Focus 2012 według 3dCarbon będzie się wyróżniać nadwoziem pokrytym satynową folią 3M, przyciemnionymi szybami i akcentami w odcieniu żywej czerwieni oraz ozdobnymi pasami nawiązującymi do pojazdów wyścigowych. Nie zabrakło także „body kit’u”, spojlera dachowego, sprężyn marki Eibach i opon Pirelli.

Ford Focus 2012 według ROUSH Performance Products oferuje więcej mocy, m.in. dzięki zastosowaniu turbosprężarki ROUSH R900 TVS, zmodyfikowanego układu ssania i wyczynowego układu wydechowego. Nadwozie uzupełniono o nowe wstawki i splitter w przedniej części, spojler dachowy Ford Genuine Accessories oraz graficzne elementy ozdobne.

Ford Focus 2012 według The ID Agency zainspirował styl tunerów z Japonii i Europy. Samochód wyposażono w nowy dach marki Wraptivo, fotele Recaro Sportster i wnętrze, które wyszło spod rąk specjalistów z Top Stitch. Oprócz tego Focus zyskał układ wydechowy catback marki Magnaflow i układ hamulcowy Brembo. Wisienką na torcie jest specjalny uchwyt do przewożenia roweru marki Thule oraz rower marki Custom Leader.

Ford Focus 2012 według Capaldi Racing posiada układ wydechowy catback marki Borla, mechanizm różnicowy typu Torsen z serii Ford Racing Performance Parts, specjalny dolot marki Green Filter i zwieszenie AST Sport-Line. Modyfikacje w nadwoziu, to nowe reflektory HID Visteon European Focus z diodami LED, splitter marki Capaldi Racing z przodu i podwójne końcówki rur wydechowych.

Ford Focus według Steeda będzie się czuć pewnie zarówno na ulicy, jak i na torze. Zmiany techniczne w stosunku do wersji standardowej, to układ dolotowy korzystający z technologii Cool Tube i obniżone zawieszenie. Focus porusza się na wyczynowych oponach Nitto NT05 zamontowanych na 19-calowych felgach HRE P43S Monoblok. Nadwozie zaopatrzono w zestaw komponentów poprawiających aerodynamikę marki 3dCarbon.

Ford Focus 2012 według Bojix Design to połączenie europejskiej atmosfery i agresywnej stylistyki z „body kit’em” Bojix, spojlerem dachowym 3dCarbon i 20-calowymi felgami Rennen M10. We wnętrzu znajdziemy obicia foteli i panele drzwiowe wykonane ze skóry marki Katzkin, lusterko wsteczne Accele zapewniające panoramiczny widok i tapicerkę z alcantary. Focus według Bijix Design posiada także układ hamulcowy AP Racing z nawiercanymi tarczami i moduł obniżający zawieszenie H&R.

Ford Focus 2012 według COON Tuning został stworzony do współzawodnictwa. Ma specjalny zestaw turbo, intecooler zamontowany z przodu, specjalny układ dolotowy, czerpnię powietrza i kolektor wydechowy oraz wzmocnione hamulce Stop Tech Trophy. Wszystko uzupełniono zawieszeniem typu coilover Multi-Pro R2 marki Eibach oraz tuleje zawieszenia stworzone przez COBB Tuning.

Ford Fiesta 2011 według M2-Motoring to połączenie nowych form i funkcjonalności. Wyposażono go w układ dolotowy Injen Technologies i układ wydechowy catback DC Sports, większe hamulce Wilwood i elementy zawieszenia Megan Racing. Wnętrze kabiny ma kolor „cukierkowego fioletu”, a czas kierowcy i pasażerom umili system audio Jensen Mobile Audio Power i składane ekrany dotykowe Audiovox, a nadwozie zyskało body kit 3dCarbin i spojler dachowy.

Ford Fiesta 2011 według Gold Coast Automotive to program tuningowy skupiony na uzyskaniu maksymalnej mocy. Zamontowano w nim turbosprężarkę Jackson Racing Rotrex, układ hamulcowy Wilwood i wyczynowe opony Hankook Ventus. Wygląd nadwozia zmodyfikowano za pomocą komponentów marki APR Performance – są to: przedni splitter, „body kit” marki 3dCarbon, ozdobne elementy graficzne i poszerzone nadkola.

Ford Fiesta 2011 według Aaron Vaccar Signature Series ma mnóstwo elementów nadających mu indywidualny charakter, m.in.: układ dolotowy Weapon-R Secret Weapon, duże hamulce Wilwood Dynapro, 17-calowe felgi Advanti Racing V3 Vago, srebrny, metaliczny lakier nadwozia, skórzaną tapicerkę we wnętrzu marki Portage Trim, kubełkowe fotele Bride Vios III oraz zestaw głośników i wzmacniaczy MB Quart Onyx Series.

Zdjęcia: Ford, opracowanie: BM