MotoNews.pl

Mercedes-Benz ML Wide Body według German Special Customs

22 sierpnia 2013

Kategoria | Tuning
Mercedes ML Wide body 9

Niemiecka firma tuningowa German Special Customs ponownie zaprezentowała pakiet poszerzający nadwozie aktualnej generacji Mercedesa-Benz klasy ML. Wszystkie nowe komponenty zostały zaprojektowane w taki sposób, że nie tylko udoskonalają profil aerodynamiczny samochodu, lecz także idealnie wpasowują się oryginalny, fabryczny styl modelu.

Oprócz nowego zderzaka przedniego ze zintegrowanymi światłami do jazdy dziennej korzystającymi z diod LED luksusowy SUV zyskał także masywną dokładkę na ów zderzak z wąskimi otworami wentylacyjnymi doprowadzającymi chłodne powietrze do przednich tarcz hamulcowych. By poprawić chłodzenie jednostki napędowej, specjaliści z German Special Customs wyposażyli Mercedesa-Benz ML w zupełnie nową maskę silnika z zamontowaną centralnie czerpnią powietrza. Poszerzone błotniki przy przedniej i tylnej osi sprawiają, że SUV wydaje się masywniejszy i może onieśmielić niektórych użytkowników drogi. Eksperci z German Special Customs opracowali także na potrzeby stuningowanego Mercedesa zupełnie nowy zderzak tylny z dyfuzorem i wbudowanymi osłonami końcówek rur wydechowych, które także wymieniono. Nowe, wykonane ze stali szlachetnej wieńczą równie nowy, sportowy układ wydechowy. Modyfikacje wizualne nadwozia Mercedesa-Benz ML zakończono zastępując standardowe obudowy lusterek bocznych wariantami wykonanymi z włókna węglowego.

Skoro zmodyfikowany Mercedes “żyje na szerokiej stopie”, nie obyło się także bez wymiany ogumienia. Nowe opony mają rozmiar 295/30R22, a zamontowano je na obręczach z lekkich stopów zaprojektowanych przez German Special Customs o średnicy 22 cali. Kierowców ucieszy także zapewne fakt, iż będą mogli troszkę pomajstrować przy zawieszeniu – dzięki specjalistom z German Special Customs wzbogaciło się ono o pneumatyczny zestaw obniżający, którym można sterować elektronicznie.

W kabinie Mercedesa-Benz ML zastosowano nowe wykończenia ze skóry i Alcantary. Wymieniono także prędkościomierz na model ze skalą kończącą się na wskazaniu 350 km/h. Czyżby była to zapowiedź kolejnych propozycji German Special Customs dla niemieckiego SUVA?

Zdjęcia: German Special Customs, opracowanie: BM