MotoNews.pl

Nowy Mercedes-Benz Klasa V z pakietem AMG – sportowy styl w segmencie vanów

wtorek, 08 września 2015

« poprzedni | news | następny »
Kategoria | Premiery, Targi
Nowy Mercedes-Benz Klasa V z pakietem AMG – sportowy styl w segmencie vanów

Podczas zbliżających się targów motoryzacyjnych we Frankfurcie (15-27 września) Mercedes-Benz zaprezentuje Klasę V z nowymi elementami wyposażenia, które dodatkowo podkreślają indywidualny charakter modelu i jego atrakcyjność w oczach nowych grup odbiorców. W pierwszym kwartale przyszłego roku Klasa V będzie dostępna z pakietem AMG, obejmującym nowe zderzaki i spojler na klapie tylnej, charakterystyczne osłony progowe, a także 19-calowe obręcze AMG z lekkich stopów. Jego wyrazista stylizacja nawiązuje do sportowych modeli Mercedes-AMG i kładzie jeszcze mocniejszy akcent na unikalny design Klasy V oraz jej dynamizm. Równocześnie bogate wyposażenie z zakresu komfortu można będzie uzupełnić o niedostępne wcześniej dodatki: panoramiczny dach, obszerną konsolę środkową ze zintegrowaną lodówką i podświetlanymi diodowo pojemnikami na napoje, dwa uchwyty na iPada oraz wentylację i ogrzewanie tylnych siedzeń.

Tym samym Mercedes-Benz oferuje wymagającym klientom jeszcze szersze możliwości dostosowania Klasy V do ich potrzeb – jako prywatnej lub służbowej salonki.

Po raz pierwszy van Mercedes-Benz będzie oferowany z pakietem AMG. Już w marcu, podczas salonu samochodowego w Genewie, producent ze Stuttgartu przedstawił zwiastun linii AMG i nowych elementów wyposażenia wraz z prototypem Vision-e.

„Koncepcyjny model wzbudził zdecydowanie pozytywne reakcje. Nasi klienci lubią mieć coś »ekstra«. Potwierdzają to zresztą ich zamówienia. Większość nabywców decyduje się na zakup Klasy V z licznymi ekskluzywnymi opcjami” – mówi Volker Mornhinweg, szef Mercedes-Benz. „To wszystko potwierdza, że Klasa V na nowo zdefiniowała segment vanów – jako wysokiej jakości, komfortowy, ekstremalnie funkcjonalny i dynamiczny samochód osobowy mieszczący do ośmiu osób. Teraz, dzięki linii AMG, możemy dotrzeć do nowych grup docelowych, poszukujących dodatkowego ładunku indywidualizmu i jeszcze bardziej emocjonującego wyglądu”.

Zdjęcia: Mercedes-Benz

Dodaj komentarz