MotoNews.pl

BMW na targach Motor Show w Poznaniu

22 marca 2016

Marka, model |
BMW-Geneva-2016-M760 7

Podczas największych w Polsce targów motoryzacyjnych w Poznaniu BMW po raz kolejny zaprasza odwiedzających na ekscytującą wycieczkę w świat marki. Na stoisku marki będzie można zobaczyć najbardziej luksusowe propozycje BMW: auta serii 6, serii 7, BMW i8 oraz luksusową linię BMW Individual. Polską premierę będzie miał flagowy model BMW M760Li xDrive. Ponadto goście będą mogli zaznajomić się z historią marki obchodzącej w tym roku swoje 100-lecie, ale także zajrzeć w jej przyszłość.

Motywem przewodnim stoiska BMW podczas tegorocznej edycji targów jest „Driving luxury”. Dlatego w Poznaniu będzie można zobaczyć wyjątkowe wersje topowych modeli w gamie BMW – sportowej serii 6 oraz najbardziej innowacyjnej limuzyny w swojej klasie, czyli BMW serii 7. Swoją polską premierę będzie miało też nowe BMW M760Li xDrive, topowa wersja napędzana przez 12-cylindrowy silnik benzynowy M Performance TwinPower Turbo, który generuje moc 600 KM i rozpędza auto od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy. Samochód łączy w sobie dwie cechy – wyjątkowe wyrafinowanie i ogromną moc, a marka tym modelem po raz kolejny wyznacza nowe standardy w segmencie luksusowych sportowych limuzyn. Uzupełnieniem ekspozycji będzie przyszłość motoryzacji wcielona w życie, czyli BMW i8, tym razem w kolorze Protonic Red z limitowanej serii.

Luksusowe oblicze BMW odwiedzający poznają dzięki strefie BMW Individual. Będą mieli możliwość zapoznania się z próbnikami ekskluzywnych materiałów dostępnych na specjalne życzenie najbardziej wymagających klientów. Szeroki wybór specjalnych lakierów, skóry, listew wewnętrznych, a także elementów wyposażenia, takich jak obręcze kół czy kierownice są odpowiedzią na potrzeby personalizacji maszyny. Manufaktura ma jeden cel: z doskonałą precyzją zrealizować każde, oczekiwanie klienta, aby stworzyć BMW odzwierciedlające jego osobowość.

W Poznaniu nie może zabraknąć także odniesienia do rozpoczętych 7 marca obchodów stulecia firmy BMW Group, obchodzonych pod hasłem Next 100 years. Wyznaczanie trendów, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań oraz patrzenie w przyszłość od zawsze było częścią DNA firmy. Na stoisku w Poznaniu nie zabraknie więc odniesień do stulecia marki i wizji następnych lat istnienia. Dzięki strefie „Vision gate” odwiedzający będą mieli możliwość zajrzenia w przyszłość i poznania wartości BMW: zdolności uczenia się i adaptacji, innowacyjności technologicznej oraz poczucia odpowiedzialności wobec społeczeństwa.

Zdjęcia: BMW