silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "znacznie lepsza elastyczność niż w poprzednim modelu, jednak lubi wys. obroty" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "najlepsza w klasie (jeżdziłem wieloma autami), najbardziej precyzyjna" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "zawieszenie moim zdaniem idealne, choć na polskich drogach wydaje się za twarde" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "znakomicie" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "bez uwag" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "świetnie, mam beżową tapicerkę i jasne wnętrze- wygląda świetnie, nic nie skrzypi" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "szkoda że przyciski na kierownicy nie są podświetlane" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "automatyczna, dwustrefowa klimatyzacja -rewelacja" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "z przodu bardzo dobrze,z tyłu mniej niż w maździe6 znacznie więcej niż w bmw3" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "silnik -rewelacja, zawieszenie słychać wyraźnie na nierównościach poprzecznych" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "przeciętnie 8 litrów na 100 km (jeżdżę szybko)" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "za wcześnie na obiektywną ocenę, wyprodukowany w Japonii a to coś znaczy" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | |
|