Audi R8 Wheelsandmore, w oczekiwaniu na wersję V10

Audi R8 Wheelsandmore, w oczekiwaniu na wersję V1025.03.2009
Dla tych, którzy nie mogą doczekać się na Audi R8 V10, tuner Wheelsandmore oferuje modyfikacje wersji V8. Tuning ten jest jednak nadzwyczaj kosztowny. Przeprogramowanie komputera, którego rezultatem jest ...

...30 koni mechanicznych więcej to wydatek 1700 euro. Za 32 500 euro Wheelsandmore "wkomponuje" do zestawu kompresor, który pomoże osiągnąć moc maksymalną 530 koni mechanicznych. 13 998 euro to koszt nowych hamulców z 8-tłoczkowymi zaciskami z przodu i 6-tłoczkowymi zaciskami z tyłu.

Za 4800 euro można kupić nowy tłumik, zapłacimy jeszcze 900 euro i będzie go można regulować na odległość. Kolejne 900 euro to wydatek na nowe sprężyny, 3999 euro zapłacimy za wyścigowe zawieszenie, 8949 euro to cena za hydrauliczne zawieszenie, wtedy będziemy mogli regulować jego wysokość.

Kolejne 5500 euro będzie nas kosztować karbonowy spojler z przodu i tylny dyfuzor. 20-calowe felgi z w dwóch wzorach to wydatek nieco ponad 9000 euro.

Potencjalni klienci powinni porównać cenę tak zmodyfikowanego R8 z nadchodzącym modelem V10 i zastanowić się, która opcja jest korzystniejsza. A może w tym przypadku cena nie gra roli?

Tutaj można zobaczyć zdjęcia modelu.

Źródło: Auto Motor i Sport, Carscoop, fot. Wheelsandmore, informacja: Moto Target