MotoNews.pl

Mercedes-Benz klasa M przycięty na miarę, czyli Starcruiser GT 500

wtorek, 02 października 2012

« poprzedni | news | następny »
Starcruiser GT 550 14

Niemiecki tuner modeli luksusowych, Hofele Design uraczył nas ostatnio serią zdjęć swojej obszernej oferty akcesoriów przeznaczonych dla wszystkich wersji Mercedesa-Benz klasy M. Mają na celu zwiększenie poczucia wyjątkowości tego pojazdu i jak przyznaje Hofele Design najlepiej sprzedają się w Chinach, Rosji i Ameryce Północnej.

Coś dla oka
Hofele Design przeistacza Mercedesa-Benz ML w „Starcruisera GT 550” za pomocą 14-elementowego pakietu nadwoziowego. Oryginalny zderzak przedni zostaje zastąpiony nowym, z dużymi wlotami powietrza i światłami do jazdy dziennej z pięcioma diodami LED. Imponujące kształty SUVa zostały zachowane, jednak nowe komponenty nadały mu bardziej dynamiczny charakter. Nadkola poszerzono, a we fartuchu tylnym zamontowano szerszy dyfuzor, w którym znalazło się miejsce na cztery sportowe końcówki rur wydechowych. „Body kit” przygotowany przez Hofele Design może zostać zastosowany we wszystkich modelach ML z wyjątkiem AMG ML 63. Jego cena to około 6500 euro.

Więcej elegancji
W kabinie tuner nie pożałował luksusowych materiałów, takich jak dwukolorowa tapicerka skórzana z ornamentalnymi szwami i haftowanymi elementami. Skórą pokryto fotele, panele drzwiowe, przednie i tylne podłokietniki i kierownicę. Na życzenie klienta Hofele może jednak wyłożyć kabinę innym rodzajem skóry, używanym w modelach Bentleya. Ceny takich modyfikacji zaczynają się od 5900 euro.

Więcej dynamiki
Hofele Design oferuje dla modeli klasy M nowe obręcze „REVERSO II“ o średnicy 20 lub 22 cali. Oprócz tego montuje w SUVie Mercedesa moduł obniżający zawieszenie w zależności od prędkości pojazdu. Jeśli samochód porusza się z prędkością ponad 80 km/h zawieszenie powraca do seryjnego ustawienia, by zapewnić maksymalne bezpieczeństwo i komfort jazdy.

No i najważniejsza zmiana wpływająca na dynamikę: tuning diesli ML 250 i ML 350. Moc silnika 350 BlueTech wzrasta dzięki niemu z 258 KM/190 kW do 312 KM/230 kW, a maksymalny moment obrotowy z 620 Nm do 700 Nm.

Zdjęcia: Hofele Design, opracowanie: BM

Dodaj komentarz