| silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "taki chciałem, taki mam, v-max 200, spalanie z klimą 7.5 l, porównywalne osiągi ze szkopskimi 1.6-1.8 100-115 KM" | | |
| skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "miód malina" | | |
| układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "czasami na nierównościach w zakręcie zarzuci tyłem, ale to zależy od stylu jazdy" | | |
| układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "jest lepszy w tej klasie? ABS włącza się późno - dokładnie tak jak trzeba" | | |
| widoczność | ocena: 4 | komentarz: "tylne słupki nieco ograniczają widoczność przy cofaniu" | | |
| jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "wiem, że zaniżam ocenę, ale tylko dlatego, że to egzemplarz z początku produkcji w Anglii i na wybojach trzeszczy deska rozdzielcza i telepie się tylna kanapa (uszczelniłem gąbką)" | | |
| ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "wzorcowa, zegary Opritron REWELACJA !!!" | | |
| wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "jest bardzo dobrze, z klimą jeszcze lepiej" | | |
| przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "jestem wysoki i mieszczę się komfortowo z przodu i z tyłu" | | |
| wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "silnik słyszalny przy wyższych obrotach, ale to nie przeszkadza, firmowe głośniki dobrze dobrane" | | |
| ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "latem z klimą 7.5 l, zimą z ogrzewaniem 8.5 l przy jeździe głównie miejskiej. Na trasie spada poniżej 7 l, mimo że powyżej 170 km/h chwilowe wzrasta do 22 l." | | |
| niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "TOYOTA !!!" | | |
| stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "Wartość auta, biorąc pod uwagę 3-letnią gwarancję, niższe koszty części (w porównaniu ze starszymi modelami Corolli) i wyposażenie, bardzo dobra!" |
|