BMW Polska liderem sprzedaży segmentu Premium

BMW Polska liderem sprzedaży segmentu Premium15.04.2010
W marcu powtórzyła się doskonała passa BMW Polska. Firma sprzedała prawie 80% samochodów więcej niż w tym samym miesiącu 2009 roku i po pierwszym kwartale jest liderem segmentu Premium przy sprzedaży 1304 aut ...

...- czyli o ponad 50% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. „ Przy spadku całego rynku o ponad 10% nasz wzrost wydaje się rzeczywiście spektakularny. Cieszy nas, że mamy bank zamówień na właściwie wszystkie nasze serie modelowe. Oprócz niezwykle popularnych modeli BMW X5 i BMW X6 do wzrostu najbardziej przyczyniło się nowe BMW X1- to obecnie najlepiej sprzedający się model BMW w Polsce. Nasi klienci doceniają coraz bardziej nasze auta z inteligentnym napędem na 4 koła - xDrive. Cała rodzina X stanowi obecnie prawie 60% naszej sprzedaży a wersje z napędem xDrive pozostałych serii modelowych również cieszą się powodzeniem. Liczymy na to, że oczekiwane nowe BMW serii 5, którego sprzedaż zacznie się w drugim kwartale pomoże nam utrzymać nasza pozycje”- powiedział Prezes BMW Polska Andreas Biehler.

Dział motocykli BMW Polska również zanotował w marcu rekordową sprzedaż 67 sztuk i po pierwszym kwartale 2010 roku jest liderem rynku w segmencie powyżej 500cm3, przede wszystkim dzięki motocyklom Enduro reprezentowanym przez serię GS/Adventure. Do pierwszych nabywców trafiło również 17 sztuk nowego superbike BMW S 1000 RR, który zyskał doskonałą opinie od momentu wprowadzenia na rynek. „Klienci coraz częściej stawiają przede wszystkim na bezpieczeństwo, z którego słyną motocykle BMW jak również na prestiż. Cała nasza oferta została odmłodzona i trafia teraz lepiej w potrzeby klientów. W ich preferencjach, jak również w rozwoju naszej sieci dilerskiej upatruję tak dynamiczny wzrost sprzedaży” – powiedział Robert Domański szef działu BMW Motorrad w Polsce. Firma zanotowała 61% wzrost sprzedaży motocykli w pierwszym kwartale i ma obecnie ponad 21% udział w rynku.

Źródło: BMW