Citroen otwiera swoje podwoje

Citroen otwiera swoje podwoje14.10.2008
Według wyników najnowszego sondażu dużych firm ogłoszonego przez instytut badania opinii publicznej IPSOS, Citroen jest producentem motoryzacyjnym cieszącym się najlepszym wizerunkiem we Francji i zajmuje ...

...drugą pozycję wśród marek preferowanych przez Francuzów reprezentujących wszystkie branże działalności! Dla Citroena Światowy Salon Samochodowy 2008 jest okazją do bliższego kontaktu z publicznością oraz przeżycia wspólnych, niezapomnianych chwil z osobami odwiedzającymi stoisko.

Citroen otwiera swoje podwoje 1 Pragnąc przybliżyć wartości marki i nadać odpowiednią formę przesłaniom kierowanym do obecnych i przyszłych klientów, Citroen powierzył projekt stoiska Ora Ito. W przyjaznej, futurystycznej i utrzymanej w przejrzystym stylu przestrzeni stoiska zwiedzający mogą zapoznać się z tematycznymi ekspozycjami, które odzwierciedlają pluralistyczny dynamizm marki.

Ekspozycja poświęcona Środowisku przypomina, że Citroen jest liderem w grupie zajmującej wiodące miejsce w dziedzinie ekologii. Ekspozycja Światowych Premier obejmuje sześć modeli C3 Picasso. Ekspozycja pod hasłem Rodzina prezentuje pełny wachlarz kombivanów i vanów gamy, a ekspozycja Sport i Rekreacja pozwala puścić wodze marzeniom pokazując show-car GTbyCitroen oraz C4 WRC HYmotion4. I wreszcie ekspozycja samochodów najwyższej klasy, stanowiąca kluczowy element stoiska, ukazuje najbardziej prestiżowe modele gamy.

Dzięki różnym wirtualnym symulatorom Citroen proponuje publiczności interaktywny program, który bawi i uczy. Zwiedzający mogą przetestować swoje umiejętności jazdy i poznać bliżej na czym polega „eko-jazda”, przejechać kilka kilometrów C4 z napędem hybrydowym, pokonać wirtualnie kilka okrążeń na torze za kierownicą prototypu albo zatańczyć ze słynnym Robotem Dancer C4.

Citroen otwiera swoje podwoje 2 Ponad 200-osobowy personel obsługujący stoisko pod kierunkiem blisko 40 pracowników Citroena służy informacjami na temat wszystkich modeli Marki przez cały czas trwania Salonu. Przyświeca im jeden wspólny cel: zapewnić każdemu zwiedzającemu możliwość przeżycia doświadczenia Citroena.

A może warto zakończyć wizytę pamiątkowym samochodem.. w miniaturze ? Aby przyjemność trwała jeszcze dłużej, Citroen po raz pierwszy otworzył w swoim stoisku butik firmowy Marki. Obok szerokiego wyboru artykułów w barwach Citroena zwiedzający mogą kupić oryginalną miniaturę najnowszego dzieła Marki, C3 Picasso.

Źródło: Citroen