Flagowa limuzyna francuskiego producenta oznaczona jako C5 wprowadzona została na rynek w 2001 roku z zamiarem zastąpienia dwóch modeli jednocześnie. Chodzi tu zarówno o Xantię, jak i XM. Jest to rzadko spotykane rozwiązanie, ponieważ oba samochody należą do innych segmentów, a tym samym różnią się dość znacznie. Niemniej jednak C5 to bardzo udany wygodny samochód, który nabyć jako limuzynę lub kombi.
Szeroka gama silników, kilka wersji wyposażenia, czy w końcu komfortowe, hydropneumatyczne zawieszenie drugiej generacji sprawiają, że C5 to bardzo interesujący, żeby nie powiedzieć kuszący samochód. Standardowo wyposażono go w takie rozwiązania jak: ESP, ASR, ABS, siedem poduszek powietrznych i alarm niezamierzonego przekroczenia linii.
C5 X to połączenie sedana, kombi i SUV-a. Jest to przyszłościowa koncepcja na ciągle zmieniającym się rynku, gdzie klienci oczekują wszechstronności, oryginalnej...
czytaj dalej
Citroen kontynuuje międzynarodową ofensywę w segmencie SUV-ów i prezentuje dziś europejską wersję nowego C5 Aircross. Flagowy SUV nowej generacji, spójny z koncepcją najnowszych ...
czytaj dalej
Salon Samochodowy w Szanghaju będzie miejscem światowej premiery francuskiego SUV-a nowej generacji. Będzie to Citroen C5 Aircross. Konstruktorzy czerpali inspirację bezpośrednio ...
czytaj dalej
Citroen to marka, która dynamicznie się rozwija, czego dowodem są m.in. zwycięstwa w wyścigach WTCC. Salon samochodowy we Frankfurcie będzie doskonałą okazją do publicznej ...
czytaj dalej
Citroen chce za wszelką cenę przedłużyć życie rynkowe modelu C5 obecnej generacji, który zadebiutował siedem lat temu. W tym celu francuska firma opracowała nową odmianę ...
czytaj dalej
Styl modeli Citroen C5 i C8 zmienia się odzwierciedlając aktualne tendencje oraz ambicje marki. Zmiany dokonują się w kierunku nowoczesności i elegancji, podkreślając osobowość ...
czytaj dalej