Nowe szaty Toyoty

Nowe szaty Toyoty26.07.2010
Szef Toyoty, Akio Toyoda wymarzył sobie, że modele tej marki będą w bardziej emocjonalny sposób przemawiać swoim wyglądem do klientów (którzy być może dzięki temu zapomną o niedawnych wpadkach Toyoty i o tym, że była ona zmuszona ...

...do wycofania z rynku sporej partii swoich produktów). By zrealizować to marzenie firma opracowuje właśnie nową, globalną filozofię dla swoich produktów. Jak twierdzi nowy szef europejskiego oddziału Toyoty, Didier Leroy filozofia ta nie została jeszcze dopracowana w szczegółach. Potwierdził jednak, że modele mają zyskać zupełnie nowe atrapy kratek chłodnicy i inny wygląd przedniej części.

Inaczej wyglądać będą modele Toyoty na całym świecie, co ma sprawić, że oferta marki będzie nieco bardziej spójna stylistycznie. Jak twierdzi Leroy ogólna koncepcja zakłada, że w wyniku przeprojektowania mniejsze modele będą sprawiać wrażenie większych. Wprowadzone zostaną pewne zmiany, by nadać indywidualny charakter poszczególnym modelom oraz grupom produktów, takim jak SUVy, czy modele sportowe. Toyota ma także zamiar uwzględnić preferencje lokalnych rynków, co oznacza, że modele klasy wyższej średniej w Chinach, na przykład, będą mogły się pochwalić sporą ilością chromowanych elementów.

Nowy szef europejskiego oddziału koncernu wierzy również, że oczekiwania klientów z naszego kontynentu będą miały coraz większy wpływ na wygląd nowych modeli Toyoty, ponieważ europejscy klienci są bardziej wymagający i to, co sprawdza się na starym kontynencie najprawdopodobniej sprawdzi się także w innych częściach świata.

Źródło: insideline, Toyota