MotoNews.pl

Infiniti Q50 2018 – sportowy sedan w nowej szacie

poniedziałek, 30 października 2017

« poprzedni | news | następny »
Kategoria | Premiery, Rynek Premium
Marka, model | ,
Infiniti-Q50-2018 16

Infiniti Q50 2018 przeszedł istotne modyfikacje i otrzymał między innymi odświeżoną linię nadwozia oraz wnętrze o zmienionym wyglądzie i wykończeniu. Podobnie jak w latach poprzednich, nowy Infiniti Q50 dysponuje wieloma innowacyjnymi rozwiązaniami, dającymi jeszcze większe możliwości i skuteczniej wspomagającymi kierowcę. Przy okazji odświeżenia linii nadwozia modelu Q50, paletę kolorów nadwozia poszerzono o jeden nowy lakier – kawowo-migdałowy – Mocha Almond.

Na polskim rynku model Q50 nadal będzie oferowany w czterech wersjach wyposażenia – Q50, Q50 Ptrmium Q50 Sport oraz Q50 Sport Tech.

Infiniti Q50 2018 – zmiany stylistyczne

Wszystkie wersje mają teraz nieco zmieniony kształt kraty wlotu powietrza, zamkniętego u góry i u dołu charakterystycznym podwójnym łukiem. Trójwymiarowy wygląd kraty wlotu powietrza z charakterystyczną fakturą został teraz jeszcze mocniej uwydatniony za pomocą głębiej tłoczonych splecionych oczek tworzących siatkę grilla oraz jego chromowanego obramowania. Sam wlot powietrza z dwoma łukami daje początek łagodnie poprowadzonej, lecz zarazem bardzo wyraźnie zaznaczonej dominującej linii „barku” na bokach nadwozia. Przetłoczenie to biegnie wzdłuż boków karoserii. Tworzy charakterystyczny efekt „podwójnej fali”, będącej kolejnym znakiem rozpoznawczym szaty nadwozia Infiniti.

Przód i tył nadwozia

Styliści dokonali także pewnych zmian charakterystycznego dla Infiniti układu oświetlenia z przodu i z tyłu. Te zmiany o charakterze ewolucyjnym pojawią się we wszystkich modelach marki. Reflektory LED mają kontur inspirowany kształtem ludzkiego oka. Podkreśla on charakterystyczne „spojrzenie” reflektorów Infiniti. Z kolei tylne światła zespolone LED, przejęte ze sportowego coupe Q60, mają smuklejszy kształt. Dzięki temu tył samochodu wydaje się subtelniej wystylizowany, mimo ostrzejszego konturu tylnych świateł widzianych w ciemności.

Linia boczna

Podobnie jak w poprzedniej wersji, smukłe i zarazem zdecydowanie wyrzeźbione boki nadwozia Infiniti Q50 2018 tworzą mocarną, rasową sylwetkę. Jej „solidny kręgosłup” i biegnąca łukiem, przechodząca w tylne słupki o charakterystycznym kształcie sierpa księżyca, linia dachu, tworzą fascynującą oprawę dla dynamiki i doskonałych osiągów. Linia „barku” płynnie zbiega się z radykalnym wytłoczeniem łuku tylnego błotnika. Następnie przechodzi w kontury tylnych świateł zespolonych z diodami LED. Linia bagażnika z charakterystycznym podwójnym łukiem w elegancki sposób zamyka bryłę nadwozia. Dzięki temu Infiniti Q50 2018 robi świetne wrażenie także oglądany z tyłu.

Podgrzewane lusterka boczne z wbudowanymi, łukowato wystylizowanymi kierunkowskazami z diodami LED należą do wyposażenia standardowego samochodu.

Aerodynamika

Inne zewnętrzne elementy stylistyczne, dzięki którym nadwozie prezentuje się tak efektownie, to przede wszystkim szerokie płaty drzwi nadwozia kontrastujące z wąskimi, walcowanymi ramkami szyb w słupkach „A” i „B”. Takie proporcje ułatwiają wsiadanie i wysiadanie. Podkreślają też optycznie przestronność wnętrza. Smukła sylwetka nadwozia zapewnia także świetną charakterystykę aerodynamiczną, ułatwiającą płynny opływ strug powietrza wokół górnych elementów nadwozia oraz pod spodem samochodu. W efekcie uzyskano niezwykle niski współczynnik oporu aerodynamicznego wynoszący 0,26 (możliwe niewielkie różnice w zależności od wersji wyposażeniowej i układu napędowego). Infiniti Q50 2018 charakteryzuje się niemal zerową siłą unoszenia tak przodu, jak i tyłu samochodu, co znacznie poprawia stabilność podczas szybkiej jazdy.

Kolory

Paleta kolorów nadwozia została specjalnie dobrana z myślą o odcieniach, które najlepiej podkreślają linie i pieczołowicie uformowane kontury nadwozia Q50. Nabywca ma do wyboru dziesięć kolorów lakieru: Midnight Black, Liquid Platinum, Graphite Shadow, Black Obsidian, Dynamic Sunstone Red, Moonlight White, Pure White, Hagane Blue, Iridium Blue oraz nowy – Mocha Almond.

Zróżnicowanie

Projektując Infiniti Q50 2018 rok styliści wykorzystali okazję do większego zróżnicowania designu. Wyraźnie sportową linię nadwozia uzupełniono o szereg dodatków stylizacyjnych.

Zmiany stylistyczne przedniej części nadwozia wersji Q50S Sport i Sport Tech objęły wprowadzenie nieco ostrzejszych krawędzi przedniego zderzaka oraz szerszych i niżej umieszczonych otworów wlotu powietrza. Dodało to przodowi samochodu drapieżności. Jedną z decyzji wynikających z dążenia do zapewnienia Q50 zerowego unoszenia przodu i tyłu samochodu było zaprojektowanie bardziej wydatnego profilu aerodynamicznego u podstawy przedniego zderzaka.

Z kolei z tyłu wersji Q50S Sport i Sport Tech, poprzez dobór kolorów, jeszcze bardziej optycznie uwydatnione są dwie końcówki rur wydechowych oraz dyfuzor. Kolor lakieru skontrastowano z ciemnym, metalizowanym wykończeniem brzegów tylnego zderzaka.

W wersji Sport Tech standardowo montowane jest elektrycznie odsuwane i odchylane szklane okno dachowe.

Infiniti Q50S Sport i Sport Tech z silnikiem 3.0t

Wersje Q50S Sport i Sport Tech napędzane silnikiem 3.0t otrzymały specjalnie zaprojektowane dziewiętnastocalowe obręcze kół z wyraźnie widocznymi zaciskami hamulców. To jeszcze bardziej podkreśla ich sportowy charakter. Większa średnica obręczy nie tylko nadaje bardziej agresywny wygląd sylwetce samochodu, ale także przynosi konkretne korzyści w czasie jazdy. Zapewnia lepsze trzymanie się drogi oraz większą przyczepność podczas pokonywania zakrętów i dynamicznego przyspieszania.

Same obręcze, wykonane z lekkiego stopu aluminium, mają cieńsze i ostrzej zarysowane ramiona. Wzór, który nawiązuje do innych „technicznych” elementów designu i który odróżnia je od pozostałych wersji Sport i Sport Tech. Wersje z silnikiem 3.0t dodatkowo wyróżniają się bocznymi lusterkami w obudowach lakierowanych na czarno z wysokim połyskiem, znaczkami „S” oraz nieco zmienionymi końcówkami rur wydechowych. Wszystkie te detale pełniej uwydatniają dynamiczny wygląd samochodu.

Dopieszczona kabina pasażerska w konwencji high-tech

We wnętrzu nowego Infiniti Q50 2018 położono jeszcze większy nacisk na artystyczną inwencję i jakość wykończenia przestrzeni pasażerskiej w klimacie „high-tech”. Oczywiście, nie zapominano przy tym o komforcie i zachowaniu pełnej komunikacji ze światem zewnętrznym.

Deska rozdzielcza

Zmiany we wzornictwie wnętrza jeszcze bardziej podkreślają kunszt wykończenia i dbałość o najdrobniejsze detale. Szczególnie jest to widoczne na desce rozdzielczej, wyłożonej materiałami imitującymi skórę z podwójnymi przeszyciami. Wykończenie wnętrza w tonacji Kacchu Aluminium jest obecnie standardem w wersjach Premium INFINITI Q50 2018. Dzięki temu powierzchnie deski rozdzielczej i wewnętrznych wykładzin drzwi są przyjemniejsze w dotyku.

Kierownica

Inspiracją dla elementów wzornictwa kabiny pasażerskiej, akcentujących dynamikę nowego modelu, było wnętrze sportowego coupe Infiniti Q60. Nowe koło kierownicy ma wyprofilowane miejsca. Wygodnie układają się w nich kciuki kierowcy. Zmieniony kształt kierownicy pozwala także intuicyjnie dotykać końcami palców łopatek zmiany biegów. Sportowy uchwyt drążka zmiany biegów ma nowy wzór i skórzane wykończenie, podobnie jak tablica przyrządów z podwójnymi ściegami. Dźwignia jest umieszczona na postumencie z nowym chromowanym wykończeniem, z logo marki.

Fotele

Infiniti Q50 2018 wyposażone jest w znane i już cenione fotele marki, świetnie podtrzymujące kręgosłup. Starannie opracowane profile siedzeń i oparć doskonale przytrzymują ciało i minimalizują nacisk na dolne i górne mięśnie pleców. Przednie i tylne fotele zaprojektowano tak, aby ciężar ciała rozkładał się równomiernie na jak największej powierzchni foteli. W przestronnym wnętrzu jest dość miejsca nad głowami pasażerów z przodu i z tyłu oraz sporo przestrzeni na kolana. Sprzyjają temu cieńsze oparcia przednich foteli. Przednie fotele mają z kolei większy zakres regulacji przesuwu i ustawiania wysokości siedzisk.

Tablica przyrządów

Design tablicy przyrządów Infiniti Q50 2018 kontynuuje tradycyjny dla marki kształt podwójnej fali. Jednocześnie fali tej nadano asymetryczny kontur, biegnący od góry środkowego wskaźnika przy kierownicy do szerokiej konsoli centralnej. Wszystkie najważniejsze przełączniki i wskaźniki znajdują się w bezpośrednim zasięgu kierowcy. Nie musi on zmieniać pozycji za kierownicą. Dotyczy to przycisków, paneli dotykowych, głównego sterownika Infiniti oraz przełącznika trybu jazdy.

Główne miejsce na centralnej konsoli zajmuje wyświetlacz systemu komunikacji i rozrywki Infiniti InTouch. To urządzenie, dzięki któremu we wnętrzu Infiniti Q50 2018 już dziś dostępne są multimedialne urządzenia łączności i rozrywki przyszłości. W odróżnieniu od konwencjonalnych interfejsów tego rodzaju, w modelu Q50 zastosowano dwa kolorowe pojemnościowe wyświetlacze dotykowe (górny ośmiocalowy LCD/VGA i dolny siedmiocalowy). System został pomyślany tak, aby w naturalny, logiczny sposób zespolić kierowcę z pojazdem i ułatwić korzystanie z multimediów oraz łączności. Na górnym ekranie wyświetlane są najczęściej używane funkcje i aplikacje, takie jak nawigacja, na dolnym zaś pojawiają się pozostałe informacje.

System InTouch™

System InTouch™ daje użytkownikom możliwość indywidualnego kształtowania otoczenia we wnętrzu Q50, zgodnie z ich upodobaniami. Co więcej, system może zapamiętywać profile większej liczby kierowców. Rozpoznaje ich na podstawie inteligentnego kluczyka I-key (intelligent key). Układ cieszy funkcją ułatwiającą wsiadanie i wysiadanie. W oparciu o profil użytkownika odczytany z elektronicznego kluczyka I-key Infiniti Q50 2018 samoczynnie przesuwa fotel kierowcy w najbardziej skrajne tylne położenie, zaś kolumnę kierownicy w górę i na bok. Ułatwia więc maksymalnie zajęcie miejsca lub wyjście z samochodu, po czym automatycznie przywraca fotel i kierownicę do zapamiętanych położeń.

System nagłośnienia

Nabywca Infiniti Q50 ma możliwość zamówienia nagłośnienia BOSE® Performance Series z szesnastoma wysokiej jakości głośnikami. Za sprawą specjalnej konfiguracji i zaawansowanej technologii, algorytm przetwarzania sygnału dźwiękowego, opracowany specjalnie dla tego systemu, zapewnia kierowcy i pasażerom pełnię doznań akustycznych. Specjalne oprogramowanie CenterPoint 2.0 dla systemu Bose® umożliwia delektowanie się wysokiej jakości brzmieniem surround z dowolnego urządzenia stereo. Całość zaś została specjalnie dopracowana na potrzeby uzyskania optymalnej jakości odtwarzanego dźwięku przestrzennego we wnętrzu nadwozia typu sedan.

Inne elementy wyposażenia

Wyposażenie obejmuje także adaptacyjną klimatyzację dwustrefową z automatyczną regulacją temperatury, system głośnomówiący z łączem Bluetooth® do telefonu komórkowego, kamerę cofania oraz zaawansowany układ ogrzewania i wentylacji z filtrem i jonizatorem powietrza Plasmacluster®.

Materiały wykończeniowe we wnętrzu Infiniti Q50 2018  to szeroka gama tkanin oraz kolorów, a także możliwość wybrania skórzanej tapicerki foteli. W ofercie dostępne są trzy tonacje kolorystyczne wnętrza – Wheat, Graphite oraz Stone.

Kolejną cechą wyróżniającą wersję 3.0t są fotele z pikowanymi obiciami ze skór anilinowych, czerwone przeszycia w materiałach wykończeniowych we wnętrzu, boczne wstawki na obiciach foteli oraz sportowe, a przy tym proste i przejrzyste zegary i wskaźniki w ciemnych, chromowanych obramowaniach. Zastosowanie materiałów wykończeniowych w mocno „technicznym” klimacie (matowe, chromowane na ciemno wstawki w wykończeniu drzwi czy też czarna podsufitka) podkreśla temperament i sportowe możliwości, jakie drzemią w tym samochodzie. Podobny efekt daje kokpit, który wydaje się obejmować kierowcę.

Systemy bezpieczeństwa i ułatwiające pracę kierowcy

Infiniti Q50 2018 oferuje długą listę elementów wyposażenia znanych z innych modeli marki, mających zwiększać bezpieczeństwo, wspomagać i ułatwiać pracę kierowcy oraz chronić samochód przed kradzieżą. Wśród tych rozwiązań należy wymienić: panoramiczną kamerę Around View® z czujnikami i funkcją wykrywania ruchomych obiektów (Moving Object Detection – MOD); inteligentny tempomat działający w pełnym zakresie prędkości; prewencyjny system hamowania awaryjnego (FEB – Forward Emergency Braking); układ kontroli odległości od pojazdu jadącego z przodu (DCA – Distance Control Assist); systemy sygnalizacji obiektów w martwym polu widzenia (BSW – Blind Spot Warning) i zapobiegania kolizji z pojazdem w martwym polu widzenia (BSI – Blind Spot Intervention®); układ zapobiegania kolizji podczas cofania (BCI – Backup Collision Intervention®); systemy ostrzegania przed niekontrolowaną zmianą pasa ruchu (LDW – Lane Departure Warning) i zapobiegania niekontrolowanej zmianie pasa ruchu (LDP – Lane Departure Prevention) z aktywnym asystentem utrzymania toru jazdy (ACL – Active Lane Control™); adaptacyjny system doświetlania zakrętów (ADFL – Adaptive Front Lighting System); automatyczny przełącznik świateł drogowych (HBA – High Beam Assist) oraz system ostrzegania przed najechaniem na pojazd jadący z przodu (Predictive Forward Collision Warning).

Cztery wersje dynamicznych osiągów

Pod szeroką maską Q50 znajdujemy jedną z czterech oferowanych jednostek napędowych Infiniti. Listę silników wysokiej mocy otwiera trzylitrowa benzynowa jednostka V6 z dwiema turbosprężarkami. Umieszczono ją na prestiżowej liście dziesięciu najlepszych silników 2017 roku opublikowanej przez magazyn „Ward’s AutoWorld”.

Silnik ten dysponuje mocą 405 KM i jest bardziej niż godnym następcą niezwykle cenionej i wielokrotnie nagradzanej jednostki V6 serii VQ. Najnowszy silnik serii VR został opracowany z myślą o uzyskaniu idealnego połączenia świetnych własności jezdnych samochodu, efektywności oraz wysokich osiągów.

Jednostka serii VR ma mniejszą pojemność skokową niż silnik V6 VQ (3,7 l), ale różnicę zrekompensowano licznymi nowatorskimi rozwiązaniami. Jest wśród nich przede wszystkim układ zasilania z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Wysokie ciśnienie zasilania umożliwia bardziej precyzyjne odmierzanie dawki wtryskiwanego paliwa w zależności od położenia przepustnicy i obrotów silnika. Do komory spalania trafia dokładnie tyle mieszanki, ile jest niezbędne do płynnego przyspieszania. Dzięki zastosowaniu tego rozwiązania, silnik V6 serii VR jest najbardziej wydajną i najbardziej ekologiczną jednostką tego typu, oferowaną kiedykolwiek przez markę.

Konstrukcja silnika

Silnik ma lekką konstrukcję ze stopów aluminium z wieloma rozwiązaniami obniżającymi opory tarcia. Zaowocowało to jeszcze płynniejszą pracą, bardziej dynamicznymi osiągami oraz większą trwałością podzespołów. Jednym z istotniejszych elementów umożliwiających obniżenie masy jednostki napędowej jest wykorzystanie technologii natryskowego nakładania powłok gładzi cylindrowych w bloku silnika. To rozwiązanie nie tylko wpłynęło na obniżenie ciężaru, ale dzięki szybszemu odprowadzaniu ciepła przyczynia się również do lepszego chłodzenia.

Innym ważnym elementem w konstrukcji silnika jest zastosowanie zintegrowanego z głowicą cylindrów kolektora wydechowego. Umożliwiło to usytuowanie katalizatora w bezpośredniej bliskości wylotu spalin. Pozwoliło to na skrócenie drogi, którą muszą przebyć gorące spaliny. To z kolei umożliwia niemal natychmiastowe nagrzewanie się katalizatora. Teraz osiąga on optymalną temperaturę pracy dwukrotnie szybciej niż w poprzedniej generacji silników V6. Dzięki temu silnik reaguje szybciej i emituje mniej zanieczyszczeń podczas zimnego rozruchu. Przesunięcie katalizatora bliżej kolektora wydechowego przyniosło również zmniejszenie ciężaru – konstrukcja silnika jest teraz bowiem o wiele bardziej zwarta niż kiedykolwiek dotąd.

Zalety silnika VR

Jednostka VR zapewnia wyższą moc i większą dynamikę dzięki zastosowaniu na wskroś nowoczesnego układu doładowania z dwiema turbosprężarkami. Efektem jest szybsza i bardziej płynna reakcja silnika na operowanie pedałem przyspieszenia. Dodatkowa korzyść z tego rozwiązania to wyższa efektywność spalania. Zoptymalizowana konstrukcja łopatek turbiny pozwoliła na ogólną poprawę osiągów silnika. Uzyskanie wyższych prędkości obrotowych turbosprężarek zaowocowało zmniejszeniem zwłoki w reakcji układu twin-turbo.

Silnik jest wyposażony dodatkowo w czujnik prędkości obrotowej turbiny.  Dzięki niemu obie turbosprężarki mogą bezpiecznie pracować przy prędkości do 220 tys. obr./min w trybie ciągłym, zaś chwilowo nawet do 240 tys. obr./min – a więc w zakresach wyższych niż to było możliwe do tej pory w silnikach typu V6. Dzięki większej zdolności do pracy na wyższych obrotach, obie turbosprężarki skuteczniej doładowują silnik.

Intercooler

Efektywność turbodoładowania i osiągi silnika dodatkowo zwiększono, montując chłodnicę powietrza doładowującego (intercooler). Zastosowanie chłodzenia wodą umożliwia szybsze schładzanie powietrza wtłaczanego przez dwie turbosprężarki. Pozwala to zmniejszyć typową dla układów turbo zwłokę i zwiększyć skuteczność przyspieszania. Dodatkową zaletą tego rozwiązania jest zmniejszenie rozmiarów układu chłodzenia.

Trzylitrowa jednostka V6 generuje moc 405 KM przy 6400 obr./min. Maksymalny moment obrotowy 475 Nm silnik osiąga w zakresie 1600-5200 obr./min.

Czterocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,0 l

Alternatywą o nieco niższej mocy jest czterocylindrowa turbodoładowana jednostka o pojemności 2,0 l, dostarczająca 211 KM mocy przy 5500 obr./min. W tym przypadku maksymalny moment obrotowy wynosi 350 Nm i jest dostępny w zakresie 1250-3500 obr./min. Podobnie jak w przypadku trzylitrowej jednostki V6, również rozwiązania zastosowane w tym silniku zapewniają bardzo dobre połączenie świetnych osiągów i oszczędnego spalania.

Silnik dwulitrowy ma blok i głowicę wykonane z lekkich stopów aluminium, dwa wałki rozrządu napędzane łańcuchem, skrzynię korbową odlewaną ze stopu aluminium oraz precyzyjnie zoptymalizowaną konstrukcję mechanizmu korbowego. Wszystkie te rozwiązania zmniejszają masę jednostki napędowej. Obniżają też wewnętrzne tarcie podzespołów i przyczyniają się do poprawy efektywności pracy całego napędu. W wersji z turbodoładowanym silnikiem 2,0 standardowo montowany jest także układ START-STOP wyłączający zapłon, gdy silnik dłużej pracuje na biegu jałowym.

Układ hybrydowy

Trzecią jednostką napędową oferowaną w Infiniti Q50 2018  jest na wskroś nowoczesny układ hybrydowy. Obejmuje spalinowy silnik benzynowy i silnik elektryczny z system Direct Response Hybrid®. W skład układu wchodzi dwudziestoczterozaworowa jednostka benzynowa V6 DOHC o pojemności 3,5 l, wykonana w dużej mierze ze stopów aluminium, kompaktowy akumulator litowo-jonowy o laminowanej konstrukcji, a także inteligentny zespół sterowania Dual Clutch Control, obejmujący silnik elektryczny i dwa sprzęgła.

Dzięki takiej konstrukcji istnieje możliwość oddzielenia silnika spalinowego od pozostałej części układu napędowego. Źródło energii elektrycznej dla silnika spalinowego i silnika elektrycznego można wykorzystywać w sposób najbardziej optymalny. Przekłada się to na jeszcze oszczędniejszą jazdę. Silnik V6 ma moc 306 KM i dysponuje maksymalnym momentem 350 Nm, podczas gdy nowoczesny silnik elektryczny o mocy 50 kW (co odpowiada 68 KM) osiąga moment 270 Nm. W efekcie połączona moc użyteczna układu hybrydowego wynosi 364 KM. Zapewnia to błyskawiczne przyspieszenie oraz niskie zużycie paliwa, wynoszące 5,9 l/100 km przy emisji CO2 w granicach 139 g/km.

Diesel 2,2 l

Ostatnią jednostką napędową w ofercie jest czterocylindrowy diesel o pojemności 2,2 l. Silnik ten rozwija moc 170 KM przy 3200-4000 obr./min, a szczytową wartość moment obrotowego 400 Nm uzyskuje w przedziale 1600-2800 obr./min.

Wszystkie silniki oferowane w Infiniti Q50 2018 współpracują ze standardowo montowaną siedmiostopniową automatyczną skrzynią biegów. Jest to przekładnia sterowana elektronicznie, z możliwością korzystania z trybu manualnej zmiany biegów. W modelu Q50S 3.0t przekładnia ta jest dostępna ze sterowaniem za pomocą wykonanych ze stopu magnezu łopatek umieszczonych przy kierownicy. Nad prawidłową pracą przekładni czuwa moduł z układem sterowania o parametrach umożliwiających optymalne wykorzystanie potężnej mocy silników serii VR. Aby uzyskać lepsze i szybsze odprowadzanie ciepła z układu, skrzynia biegów jest wyposażona w dwie chłodnice oleju.

Układ zmiany biegów

W modelu Q50 zastosowano także inteligentny układ zmiany biegów (Adaptive Shift Control). Ułatwia wybór odpowiedniego przełożenia z wykorzystaniem informacji z czujnika przyspieszeń bocznych reagującego na zmiany warunków drogowych, takie jak wzniesienia czy zakręty. Tryb Sport daje kierowcy możliwość wyboru bardziej agresywnego sposobu zmiany biegów. Automatyczne wybieranie wyższego biegu bądź jego redukcja odbywa się przy nieco wyższych obrotach. Oba te rozwiązania umożliwiają kierowcy płynne i szybkie zmiany biegów, a przy tym optymalny do panujących warunków drogowych i preferowanego stylu jazdy wybór przełożenia.

W wersji z czterocylindrowym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 2,2 l dostępna jest także sześciostopniowa manualna skrzynia biegów.

Napęd

Infiniti Q502018 może być wyposażony w jeden z dwóch układów napędowych – napęd na tylne koła bądź inteligentny napęd na wszystkie koła (Intelligent All-Wheel Drive). Jeden lub drugi napęd dostępne są w zależności od wersji silnika.

 

 

 

Zdjęcia: Infiniti

Dodaj komentarz