MotoNews.pl

Range Rover Evoque z pazurem, czyli jak to robi Startech

20 grudnia 2011

Startech Evoque 17a

Startech sprawił, że całkiem niezły, 3-drzwiowy Range Rover Evoque stał się naprawdę odjazdowym SUVem. Pojazd zyskał zestaw komponentów z tworzywa sztucznego nadających nadwoziu bardziej agresywny charakter, nowe, 21-calowe felgi z lekkich stopów, na których zamontowano opony Continental w rozmiarze 265/40 R 21, zawieszenie obniżone o 35 mm i sportowy układ wydechowy oraz tylny spojler zamontowany na dachu.

Wnętrze również dopieszczono – znalazła się w nim sportowa, ergonomiczna kierownica, aluminiowe nakładki na pedały gazu, hamulca i sprzęgła oraz nowa dźwignia zmiany biegów. Fotele i panele drzwiowe pokryto delikatną skórą i alcantarą – mogą mieć dowolny kolor. Ozdobne wykończenia wykonano z okleiny drewnianej i włókna węglowego.

Fachowcy ze Startechu nie zapomnieli również o sercu Evoque – 2-litrowy silnik benzynowy SI4 turbo otrzymał pakiet wzmacniający. Niestety tuner nie podał, jak konkretnie wpłynęło to na wzrost mocy. Standardowo Range Rover Evoque generuje 240 KM (177 kW).

Zdjęcia: Startech, opracowanie: BM