MotoNews.pl

Ferrari 458 Spider według DMC Design

środa, 17 lipca 2013

« poprzedni | news | następny »
Kategoria | DMC, Tuning
Marka, model | ,
Ferrari 458 Spider DMC 4

Firma tuningowa DMC Design specjalizuje się w modyfikacjach najbardziej luksusowych modeli – widzieliśmy już jej interpretację Bentley’a Continentala GT, Lamborghini Aventador, Maserati GranCabrio, czy Ferrari F12berlinetta. Cechą charakterystyczną tuningu proponowanego przez specjalistów z DMC Design jest jego „treściwość” – zwykle sprawiają, że przerabiane przez nich samochody nie tylko zwracają uwagę swym wyglądem, lecz oferują także kierowcy znacznie więcej mocy i lepsze osiągi, niż wersje fabryczne. Ostatnio DMC Design znów sięgnął po produkt ze stajni producenta z Manarello. Zinterpretowali po swojemu Ferrari 458 Spider.

Tym razem tunerzy postawili jednak głównie na wygląd, gdyż część wprowadzonych zmian jest dość kontrowersyjna, jeśli przyjrzeć się bliże ich funkcjonalności. Na przykład Ferrari ma jeszcze mocniej obniżone zawieszenie. Kabriolet z Manarello już w wersji standardowej średnio sobie radzi z pokonywaniem jakichkolwiek przeszkód na drodze, a z tak niskim zawieszeniem chyba najlepiej będzie się prezentować przy krawężniku przed jakimś dobrym kasynem w Monako.

Nadwozie udekorowano kilkoma nowymi komponentami – wydatnym splitterem z przodu, nową maską silnika z otworami wentylacyjnymi, poszerzonymi fartuchami bocznymi, tylnym skrzydłem i nowymi obudowami lusterek bocznych wykonanymi z włókna węglowego. Lakier nadwozia ma klasyczny odcień czerwieni, natomiast nowe dodatki są czarne. Sportowy pojazd zaopatrzono także w opony Pirelli Sport zamontowane na obręczach z lekkich stopów o średnicy 21 cali z przodu i 22 cali z tyłu.

Mimo przypuszczalnego ograniczenia mobliności Ferrari 458 Spider przez dodatkowe obniżenie zawieszenia, eksperci z DMC Design postanowili dodać mu jednak trochę mocy. Jednostka kontrolną silnika V8 przeprogramowano, dzięki czemu zamiast 570 KM generuje 608 KM mocy, a maksymalny moment obrotowy wzrósł do 568 Nm.

Zdjęcia: DMC Desgin, autoevolution.com, opracowanie: BM

Dodaj komentarz