Ferrari ma nowego Tate

Ferrari ma nowego Tate19.12.2008
Indyjska firma motoryzacyjna Tata ma zamiar sponsorować w przyszłym sezonie stajnię Ferrari w wyścigach Formuły 1. "Po raz pierwszy indyjska marka pojawi się na bolidach Ferrari" - stwierdził szef Ferrari, Luca di Montezemolo.

„To historyczne wydarzenie" - dodał.

Już teraz Tata i firma-matka Ferrari - Fiat - wspólnie produkują samochody w Indiach. Tata zdobyła popularność, prezentując osobowy model Nano, który jest najtańszym seryjnie produkowanym autem na świecie.

Informacja o umowie sponsoringowej to swoisty zastrzyk finansowy dla Ferrari. Jak wiadomo, kryzys nie ominął również Formuły 1 - z wyścigów wycofała się już Honda, a inne zespoły zapowiadają już dziś spore oszczędności. Ich budżet w 2009 roku będzie mniejszy nawet o 30%.

Źródło: Auto Motor i Sport, BBC, fot. Ferrari